جراح خوشنام بابلی بر اثر کرونا درگذشت/ فوت استاد و جراح دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی



اخبار,اخبار پزشکی,دکتر فرید نیرویی

بهارنیوز نوشت: دکتر فرید نیرویی جراح خوشنام و مهربان بابل (استان مازندران) در اثر بیماری کرونا در بیمارستان یحیی نژاد بابل در گذشت.

 

در همین حال، توقف ناگهانی و چشمگیر روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران طی دو روز اخیر ابهاماتی را برای مردم و اصحاب رسانه ایجاد کرده است. در حالی که تعداد مبتلایان به کرونا در مازندران به استناد آمارهای دانشگاه علوم پزشکی این استان روندی رو به افزایش و تصاعدی را نشان می‌داد، از دیروز این روند به شکل قابل توجهی متوقف شده است. تا جایی که برای برخی کاربران فضای مجازی شبهه پنهان کردن آمار یا بیان نکردن واقعیت را ایجاد کرده است.

 

یکم اسفند که ۲ فرد مشکوک به کرونا در بابل تحت مراقبت قرار گرفتند، هنوز وضعیت شیوع این بیماری در کشور و استان چندان بغرنج نبود. آمار مبتلایان قطعی و شناسایی شده بسیار پایین بود و احتمالا کمتر کسی فکرش را می‌کرد که قرار است تا دو هفته دیگر، کشور وارد شرایطی بحرانی و اضطراری شود. اما از سوم اسفند که نتیجه آزمایش ۲ فرد مشکوک و تحت مراقبت قرار گرفته در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل مثبت اعلام شد، نگرانی‌ها در مازندران افزایش یافت. یک روز بعد، مرگ شهروند مازندرانی ساکن تهران در تنکابن نیز بر اثر کرونا تشخیص داده شد تا این استان به طور رسمی وارد شرایط ویژه شود.

 

دکتر حبیب‌الله پیروی بر اثر کرونا درگذشت

برترین ها نوشت: دکتر حبیب الله پیروی، از اساتید برجسته جراحی ایران، فوق تخصص جراحی عروق، استاد و مدیر گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هم ساعاتی قبل قربانی مبارزه با کرونا شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------