چه موقع برای تست ویروس باید به مراکز درمانی مراجعه کنیم؟



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا
بیشتر مردم وقتی نوعی بیماری شیوع پیدا می‌کند، دچار ترس و وحشت می‌شوند تا جایی‌که حتی بدون داشتن علایمی خاص، خواهان انجام آزمایش هستند. اما کارشناسان بهداشت و درمان، انجام دادن تست ویروس کرونا را برای همه ضروری نمی‌دانند و فقط در صورت مشاهده برخی از علایم جدی این بیماری، باید به مراکز درمانی مراجعه کرد.

به گزارش خبرآنلاین از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در آمریکا (CDC)، نیازی نیست تمام مردم برای آزمایش ویروس کرونا به مراکز درمانی مراجعه کنند. همچنین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی وظیفه دارند فقط موارد مشکوک به ویروس کرونا را تحت آزمایش قرار دهند.

 

همچنین بنا بر گزارش aappublications، متخصصان CDC، از بیمارستان‌ها و کادر درمانی خواسته‌اند که با بررسی وضعیت فرد مشکوک به کرونا، ضرورت انجام آزمایش را تعیین کنند. آنها باید در تشخیص خود، موارد زیر را در نظر بگیرند:

 

* علایم بیماری، همچون تب، سرفه و تنگی نفس

 

* سابقه سفر به نقاط آلوده (از زمان شیوع کرونا)

 

* تماس با یک فرد مبتلا به ویروس کرونا

 

همچنین آن دسته از افرادی که در مناطق بسیار آلوده به ویروس کرونا زندگی می‌کنند و مشکوک به ابتلا هستند، بهتر است به مراکز درمانی مراجعه کرده و آزمایش دهند. البته پیش از مراجعه باید با مسئولان تماس گرفته و شرایط خود را اعلام کنند. سپس با رعایت احتیاط‌های لازم به بیمارستان بروند. باقی افراد نیازی به انجام دادن آزمایش کرونا ندارند.

 

در ضمن بنا به گفته این سازمان در برخی از مناطق، انجام دادن آزمایش کرونا آسان‌تر از مناطق دیگر انجام می‌شود، بنابراین افراد هر منطقه باید با توجه به هشدارها و متخصصان کادر درمانی مناطق خود رفتار کرده و فقط آن دسته از افراد که مشکوک به کرونا هستند و لازم است آزمایش دهند، به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

اگر به علایمی شبیه آنفلوآنزا هستید، با مراکز درمانی تماس گرفته و به توصیه‌های آنها عمل کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------