کاهش اندک جان باختگان کرونا در ایتالیا/ مبتلایان به کرونا در اروپا به بیش از ۲ میلیون نفر رسید



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در جهان
طبق جدیدترین آمار طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۹ نفر جان خود را به دلیل ابتلا به کرونا در ایتالیا از دست داده‌اند.

به گزارش تسنیم، آژانس دفاع مدنی ایتالیا امروز شنبه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 119 نفر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) جان باخته اند که نسبت به روز جمعه کاهش 11 نفری را نشان می دهد. به این ترتیب شمار کلی فوتی ها به 32 هزار و 735 نفر رسید.

 

همچنین طی 24 ساعت گذشته 669 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند و به این ترتیب شمار کلی مبتلایان به 229 هزار و 327 نفر رسیده است.

 

شمار قربانیان کرونا در انگلیس به۳۶ هزار و ۶۷۵ نفر رسید

دولت انگلیس امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: با فوت ۲۸۲ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در کشور به ۳۶ هزار و ۶۷۵ نفر افزایش یافت.

 

دولت انگلیس در این باره اضافه کرد: با شناسایی هزار و ۶۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا، تا کنون در مجموع ۲۵۴ هزار و ۱۹۵ نفر در بریتانیا به این بیماری مبتلا شده اند.

 

گفتنی است ویروس جدید کرونا نخستین بار در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان مرکز استان هوبئی چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در حدود ۲۱۵ کشور تبدیل به بیماری «همه‌گیری جهانی» شد.

 

مبتلایان به کرونا در اروپا به بیش از ۲ میلیون نفر رسید

بر اساس آخرین آمار رسمی، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در اروپا به بیش از ۲ میلیون نفر رسید و آمار مبتلایان در سرتاسر جهان به بیش از ۵ میلیون و ۳۶۸ هزار نفر رسیده است.

 

همچنین تعداد قربانیان ویروس کرونا در اروپا به ۱۷۳ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است این در حالی است که تعداد قربانیان کرونا در کل جهان به بیش از ۳۴۲ هزار نفر رسیده است.

 

در حال حاضر روسیه با بیش از ۳۳۵ هزار مبتلا، بیشترین تعداد مبتلا به کرونا در اروپا را دارد. قربانیان کرونا در این کشور نیز به بیش از ۳ هزار و ۳۸۰ نفر رسیده است.

 

اسپانیا با بیش از ۲۸۰ هزار مبتلا به کرونا در جایگاه دوم بیشترین تعداد مبتلا در جهان قرار دارد. قربانیان کرونا در این کشور نیز به ۲۶ هزار و ۶۷۸ نفر رسیده است.

 

انگلیس نیز که در جایگاه سوم تعداد مبتلایان به کرونا در اروپا قرار دارد بیش از ۲۵۷ هزار نفر مبتلا به کرونا دارد. تلفات کرونا در این کشور نیز ۳۶ هزار و ۶۷۵ نفر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------