شناسایی ۶۴۸۵ بیمار جدید کرونایی دیگر در کشور و فوت ۸۳ نفر/ افزایش تعداد شهرهای قرمز



اخبار,اخبار پزشکی,کرونا در ایران
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طی شبانه روز گذشته ۸۳ مبتلای به کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری در بیان آخرین آمارهای کرونا در ایران، گفت: از دیروز تا امروز (۲۶ دی ماه) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۶۳۱ نفر از آن‌ها بستری شدند.

 

به گفته وی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۳۱۸ هزار و ۲۹۵ نفر رسید.

 

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۶ هزار و ۶۲۱ نفر رسید.

 

لاری با اشاره به اینکه خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۱۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: ۴۴۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی در پایان گفت: تاکنون ۸ میلیون و ۴۲۲ هزار و ۵۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

۱۰ شهر مازندارن در وضعیت قرمز کرونایی/ پرهیز از هرگونه سفر و مهمانی

دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های ما اقدام به سفر و برگزاری دورهمی‌ها و میهمانی‌های خانوادگی در تعطیلات پیش‌رو است.

 

وی با اشاره به اینکه درحال‌حاضر ۱۰ شهر از استان مازندارن در وضعیت قرمز قرار دارد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ویروس کووید ۱۹ همچنان مهمان زندگی ما است بنابراین لزوم همزیستی هوشمندانه شرط اصلی شکست این بیماری است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: انتظار ما از مردم این است که با تداوم همکاری مسئولانه در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز ازهرگونه اقدام به سفر و برگزاری مهمانی‌های خانوادگی کمک کنند تا مجدد شاهد تکرار تجربیات تلخ گذشته و شروع خیز جدید بیماری در کشور نباشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------