اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

آشنایی با 7 مورد از مزایای فوق العاده استفاده از لوسیون بدن



مزایای فوق العاده استفاده از لوسیون بدن, حفظ لوسیون رطوبت پوست,لوسیون رطوبت پوست

مزایای استفاده از لوسیون بدن

 

همه ما داشتن پوستی شفاف و یک دست را دوست داریم و استفاده از انواع مرطوب کننده و لوسیون به داشتن پوستی سالم و شاداب کمک می کند. در این زمینه لوسیون های مختلفی وجود دارد که برای بخش های مختلف بدن متفاوت است. همه افراد با هر نوع پوستی می توانند از این لوسیون ها استفاده کنند.

 

درواقع لوسیون یک محصول آرایشی، بهداشتی است که اغلب به ‌صورت مایع تولید و وارد بازار می شود. این محصول معمولا با هدف پاک ‌سازی و رفع خشکی پوست استفاده شده و تاثیر زیادی در باز کردن راه ‌های تنفسی پوست و حفظ سلامت آن دارد. در ادامه این مقاله با مزایای استفاده از لوسیون بدن آشنا می شویم. پس با ما همراه باشید.

 

1. رطوبت رسانی به پوست

دلایل استفاده از لوسیون بدن,بادی اسپلش,استفاده از بادی اسپلش

رطوبت رسانی به پوست

 

پوست ما همیشه نیازمند رطوبت است. به خصوص افرادی که در مناطق خشک زندگی می کنند و پوستی حساس و خشک دارند به لوسیون بدن نیاز دارند. پوستی که به دلیل خشکی، سرما یا گرمای بیش از اندازه حساس و تحریک شده است نیاز به مراقبت ویژه دارد. شما در این زمینه می توانید از انواع لوسیون در بین لیست محصولات سینره استفاده کنید و با خرید اینترنتی آن از بهترین کیفیت  محصولات  برای رطوبت رسانی به پوست خود استفاده کنید.

 

خرید آنلاین کمک می کند تا شما از تخفیف بیشتری در خرید لوسیون استفاده کرده و آن را با قیمت مناسب تر تهیه کنید. برند سینره برای انواع پوست دارای محصولات آرایشی و بهداشتی است. بسیاری از محصولات سینره از جمله لوسیون های بدن این برند حاوی عصاره گیاهان و در برخی از مواقع ترکیبات ضد آفتاب هستند که از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب و خشکی هوا مراقبت می کنند.

 

2. شفافیت پوست

لوسیون رطوبت پوست,مزایای استفاده از لوسیون بدن,دلایل استفاده از لوسیون بدن

استفاده از لوسیون بدن و رطوبت رسان

 

استفاده از لوسیون در کنار رطوبت رسانی موجب درخشندگی پوست شما نیز می شود. بسیاری از انواع لوسیون  های موجود در بازار حاوی ترکیبات سفید کننده نیز هستند که موجب روشن شدن پوست شما می شوند. علاوه بر این برخی از لوسیون ها دارای دانه های کوچک پاک کننده هستند که مانند اسکراب عمل کرده و سلول های مرده را از سطح پوست جدا می کند. شما پس از استفاده دوره ای از لوسیون بدن متوجه خواهید شد که تا چه حد پوست شما شفاف و براق می شود.

 

3. بوی خوش

همه ما به دنبال ایجاد بوی خوش در بدنمان هستیم و در این زمینه استفاده از لوسیون به شما با ایجاد رایحه خوب حس خوبی می دهد. معمولا لوسیون ها دارای اسانس های معطری هستند و به شما حس خوبی می دهند. اگر شما به دنبال لوسیون بدون عطر هستید و پوست حساسی دارید می توانید برای خوشبو شدن از انواع مردانه یا زنانه بادی اسپلش استفاده کنید. بهترین انواع  بادی اسپلش را می توانید با خرید اینترنتی و با قیمت مناسب تر خریداری کنید. انواع  زنانه و مردانه بادی اسپلش با قیمت متنوع این روزها در بازار موجود است که به خوشبو شدن بدن شما کمک زیادی می کند.

 

4. بازسازی خشکی موضعی پوست

در کنار خشکی عمومی پوست بدن که در میان همه افراد وجود دارد؛ بسیاری از افراد حتی با دارا بودن پوست های چرب از خشکی های موضعی در برخی از نقاط بدن رنج می برند. این خشکی ها که بیشتر خودشان را در ناحیه آرنج و زانو نشان می دهند می توانند به مرور به سایر بخش های حساس پوست شما هم سرایت کنند.

 

به همین دلیل هم  بسیاری از کارشناسان زیبایی و پوست توصیه می کنند که مراقبت های پوستی را یک امر همیشگی بدانید. استفاده از لوسیون بدن در این زمینه می تواند احتمال این خشکی های موضعی را به حداقل برساند. حتی گاهی اوقات می تواند این آسیب ها را ترمیم کند.

 

5. درمان لکه های خشک و قرمز و پینه های پوست بدن

گاهی اوقات برخی از قسمت های بدن ما مانند آرنج یا زانو دارای لکه هایی خشک هستند که به راحتی می توان بعد از استحمام و با استفاده از لوسیون بدن آنها را پاک کرد. استفاده از لوسیون بدن همچنین تاثیر بسیار خوبی در بر طرف شدن خشکی کف پا دارد و نرمی و لطافت را به پوست پاهای شما بر می گرداند.

 

6. حس آرامش

یکی دیگر از دلایل و مزایای استفاده از لوسیون بدن حس رضایت و آرامش شما بعد از استفاده از آن است. استفاده از انواع لوسیون بدن برای شما پوستی شاداب و زیبا به همراه خواهد داشت. همچنین با کاهش موارد تحریک کننده‌ای مانند خارش پوست و احساس خشکی می‌تواند رضایت شما را بیشتر کند.

 

7. جایگزین کرم مرطوب کننده

افراد با پوست معمولی می ‌توانند لوسیون را جایگزین کرم مرطوب ‌کننده کنند؛ زیرا لوسیون رطوبت پوست را حفظ می ‌کند و از خشک شدن، زبری و پوسته‌ پوسته شدن پوست شما جلوگیری می ‌کند. لوسیون با ایجاد نرمی پوست در بلند مدت حتی موثرتر از کرم مرطوب کننده عمل خواهد کرد.

 

نویسنده: وحیده امینی

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024