فرق میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو و قیمت آرایش دائم



فرق میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو

 

فرق میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو از سوالات پرتکراری است که در این مطلب از مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان به آن پاسخ داده‌ایم. شما با کمک تکنیک‌های آرایش دائم می‌توانید ابروهایی خوش‌فرم و متناسب با چهره‌تان داشته باشید. میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز ابرو تکنیک‌های آرایش نیمه دائمی ابرو هستند که به‎‌منظور پرپشت‌سازی و اصلاح فرم ابرو استفاده می‌شوند. میکرو ابرو و فیبروز به‌صورت دستی و با استفاده از قلم میکروبلیدینگ با ترسیم خطوطی هم‌جهت با مو ابرو انجام می‌شوند.  مسترهای حرفه‌ای مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان خدمات میکرو ابرو و میکروبلیدینگ فیبروز را با کیفیت عالی و بدون نیاز به ترمیم برای شما عزیزان انجام می‌دهند.

 

تفاوت میکرو ابرو با فیبروز در روش طراحی ابروهاست. این دو روش علاوه‌بر شباهت‌هایی که در روش اجرا دارند، تفاوت‌‌هایی نیز دارند. در روش میکروبلیدینگ، پیگمنتر برخلاف فیبروز، طبق سلیقه و درخواست مشتری طراحی ابرو را انجام می‌دهد. درحالی که در فیبروز، تمرکز پیگمنتر بیشتر به استانداردهای جهانی و نسبت‌های طلایی صورت است. درنتیجه کمتر به سلیقه مشتری توجه می‌شود. همچنین در فیبروز طراحی و هاشور ابرو کاملا برپایه قوانین و اصول معتبر است. از این رو می‌توان گفت معمولا رضایت افراد از روش میکرو ابرو نسبت به فیبروز بیشتر است.

 

از دیگر تفاوت‌های  این دو روش می‌توان به تفاوت در سوزن‌ها و رنگ مورد استفاده آن اشاره کرد. سوزن‌ فیبروز ابرو بسیار نازک‌تر می‌باشد. این موضوع سبب می‌شود تا خطوط بسیار طبیعی و مشابه تار ابرو اجرا شوند. به‌همین دلیل به تکنیک فیبروز ابرو دخترانه یا طبیعی گفته می‌‌شود.

 

فیبروز ابرو بهتره یا میکروبلیدینگ؟

اگر شما هم برای اصلاح فرم ابرو و پر کردن قسمت‌های خالی ابرو خود به دنبال تکنیکی بروز و طبیعی هستید، بدون شک به نام‌های فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو برخورده‌اید. اما آنچه شما را در انتخاب بهترین روش زیباسازی ابرو دچار سردرگمی می‌کند، تفاوت میکرو ابرو با فیبروز است. میکروبلیدینگ و فیبروز در برخی موارد با هم مشابه هستند، اما تفاوت‌هایی نیز دارند. برای نمونه ترسیم ابرو با این دو روش توسط قلمی مخصوص و به‌صورت دستی انجام می‌شود. همچنین انجام میکرو ابرو و فیبروز به طور کلی برای افرادی که قبلا سابقه انجام سایر روش‌های زیبایی ابرو مانند هاشور ابرو ، میکروپیگمنتیشن ابرو و .. را داشتند، توصیه نمی‌شود.

 

شما می‌توانید با دانستن فرق فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ و مشاهده نمونه‌کارهای موجود در وب سایت غزل زرگریان، بهترین گزینه را برای خود برگزینید. برای آنکه بتوانید انتخاب درستی برای طراحی ابرو خود داشته باشید، باید با این دو روش، مزایا و معایب هرکدام آشنا شوید. ما در ادامه با تعریف میکروبلیدینگ ابرو و فیبروز شما را از این سردرگمی نجات می‌دهیم.

 

میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو نوعی تاتو ابرو با ظاهری طبیعی است که به منظور اصلاح عیوب ابرو مانند کم پشتی و نازکی ابرو انجام می‌شود. باتوجه به نقش مهم ابروها در زیبایی چهره، اغلب بانوان تمایل به اجرای میکروبلیدینگ در بهترین مرکز میکرو ابرو در تهران روی آورده‌اند. در میکرو ابرو، پیگمنتر با توجه به سلیقه فرد و همچنین فرم چهره او، طرح ابرو را بوسیله ابزارهای مخصوص قرینه‌سازی ابرو نظیر دیوایدر ابرو، کولیس دیجیتال تاتو و ... ترسیم می‌کند. بلید ابرو توسط قلم مخصوص دارای 10 تا 12 سوزن تاتو انجام می‌شود. در این تکنیک سوزن تاتو بدون نفوذ به پوست و با ظرافت بالا سطح پوست را برای تزریق جوهر تاتو خراش می‌دهد.

 

مسترهای دوره دیده استاد غزل زرگریان، بلید ابرو را براساس جدیدترین متد روز دنیا و با کیفیت تضمینی ارائه می‌دهند. لازم به ذکر است کلیه خدمات مرکز غزل زرگریان با ماندگاری تضمینی و بدون نیاز به ترمیم ارائه می‌گردد.

 

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

بعد از انجام میکروبلیدینگ، برای نتیجه‌گیری بهتر و جلوگیری از بروز عوارض میکروبلیدینگ ابرو، باید نکاتی رعایت شود. با توجه و رعایت نکات مراقبتی میکروبلیدینگ ابرو می‌توان روند بهبود پوست بعد از این تکنیک را افزایش داد و میکرو ابرو زیبا و ماندگاری داشت. از جمله نکات مراقبت بعد از میکرو ابرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از کرم ویتامین A به مدت 3 روز

خودداری از انجام ورزش‌های سنگین و تعرق زیاد

اجتناب از انجام لیزر

خودداری از لایه‌برداری پوست بعد از میکرو ابرو

جلوگیری از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و آفتاب

خودداری از قرار گرفتن در معرض آب و استحمام تا یک هفته

عدم استفاده از لوازم آرایشی

خودداری از رنگ کردن ابرو

 

با انجام این نکات مراقبتی در سریعترین زمان، زخم تاتو شما بهبود یافته و نتیجه میکروبلیدینگ برایتان مشخص می‌شود. شما می‌توانید با مشاهده نظرات در مورد میکروبلیدینگ ابرو در مرکز غزل زرگریان، بهترین انتخاب را برای داشتن ابروهایی خوش فرم و جذاب داشته باشید.

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

 

قیمت میکروبلیدینگ ابرو

از آنجایی که میکروبلیدینگ از جمله خدمات پرطرفدار در بین بانوان است، قیمت و کیفیت کار مرکزی که این تکنیک در آنجا انجام می‌گیرد، بسیار مهم است. قیمت میکرو ابرو در بهترین مرکز میکروبلیدینگ، به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت کار

حجم کار

نوع و کیفیت ابزار

کیفیت رنگ مصرفی

مهارت و تجربه متخصص

محل جغرافیایی و شرایط مرکز ارائه دهنده خدمات

مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، با استفاده از مجهزترین تجهیزات استاندارد و استفاده از متریال اورجینال، بهترین قیمت میکروبلیدینگ ابرو را به نسبت کیفیت ارائه می‌نماید.

 

آیا میکروبلیدینگ نیاز به ترمیم دارد؟

میکرو ابرو همانند سایر روش‌های آرایش نیمه دائم، پس از گذشت یک الی دو ماه نیاز به ترمیم اولیه دارد. در این جلسه نواقص ابرو برطرف شده و ماندگاری میکروبلیدینگ نیز افرایش می‌یابد. درعین حال این روش با گذشت یک الی دو سال نیز به سبب کمرنگ شدن احتیاج به ترمیم پیدا می‌کند. ما در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان این مژده را به شما می‌دهیم که کلیه خدمات آرایش نیمه دائم در این مرکز از جمله بلید ابرو، بدون نیاز به ترمیم و با ماندگاری بالا ارائه می‌شود. این تکنیک اختصاصی استاد غزل زرگریان می‌باشد. 

 

فیبروز ابرو

میکروبلیدینگ ابرو به روش فیبروز، به منظور زیباسازی فرم ابرو، توسط برانکو بابیک در کمپانی فی ارائه شده است. در فیبروز ابرو پیگمنتر بر اساس نسبت‌های طلایی صورت و فرم و شکل صورت مشتری،طراحی ابرو را انجام می‌دهد. این روش بیشتر بر طبق استانداردهای جهانی پیش رفته و سلیقه مشتری اهمیت کمتری دارد. پیگمنتر در فیبروز ابرو، توسط قلمی مخصوص پیگمنت را به لایه‌های میانی پوست تزریق می‌کند. ماندگاری این تکنیک بسته به نوع پوست فرد، مهارت پیگمنتر و کیفیت رنگ مورد استفاده بین 8 ماه تا 2 سال می‌باشد. نتایج فیبروز ابرو بعد از یک هفته قابل روئیت بوده و می‌توانید در جلسه ابتدایی ترمیم نواقص آن را برطرف نمایید.

 

مشاوران باتجربه ما در مرکز غزل زرگریان، با ارائه نکات مراقبت بعد از فیبروز ابرو، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه می‌نمایند. 

 

فیبروز ابرو چه رنگی خوبه

انتخاب رنگ خوب و متناسب با رنگ پوست مشتری در نتایج فیبروز ابرو بسیار اهمیت دارد. از این رو پیگمنتر باید با آشنایی با مبحث رنگ شناسی در تاتو، بر اساس رنگ طبیعی مو و پوست مشتری و عوامل دیگر، بهترین رنگ را برای فیبروز انتخاب نماید. لازم به ذکر است رنگ‌هایی که در تکنیک فیبروز ابرو استفاده می‌شوند، از مواد معدنی بوده و فاقد فلزات سنگین هستند. از این‌رو رنگ تولید شده توسط موسسه phi به راحتی جذب پوست شده و هیچ‌گونه عوارض فیبروز ابرو را در پی ندارند. کمپانی‌های معتبر مانند رنگ تاتو پرمابلند، بایوتاچ، کی پی، از تولیدکنندگان رنگ فیبروز هستد.

 

مرکز غزل زرگریان با استفاده از باکیفیت‌ترین رنگ‌ها، بهترین قیمت فیبروز ابرو را به نسبت کیفیت برای شما عزیزان ارائه می‌نماید.

 

قیمت فیبروز ابرو

 

پاک کردن تاتو ابرو با ریموور

شاید شما هم پس از انجام خدمات آرایش دائم به این سوال برخورده‌اید که ایا فیبروز ابرو پاک میشود؟ در پاسخ می‌توان گفت میکرو ابرو و فیبروز را می‌توان در مراکز معتبر و با بهترین روش‌های ریموو تاتو ابرو از بین برد. در مرکز غزل زرگریان با استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد ریموور، پاک کردن تاتو ابرو تنها در یک جلسه انجام می‌شود.

 

پاک کردن تاتو ابرو

 

ریموو و پاک کردن تاتو ابرو با روش‌های مختلفی از جمله لیزر نیز انجام می‌شود. با این تفاوت که برای ریموو ابرو با لیزر باید تعداد جلسات زیادی را مراجعه نمایید. از طرفی هزینه‌های این روش بسیار بالا است. درنتیجه پیشنهاد می‌نماییم از روش ریموو تاتو ابرو با ریموور که یک روش به شدت مقرون به‌صرفه و عالی است استفاده نمایید. مهم است که بتوانید بهترین و مطمئن‌ترین روش ممکن را برای پاک کردن تاتو ابرو خود انتخاب نمایید.

در مرکز میکروبلیدینگ غزل زرگریان، اولین مرکز آرایش دائم در کشور در خدمت شما عزیزان هستیم. می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در این مرکز تخصصی استفاده نمایید.

 

https://ghazalzargarian.com

 

 09128998646

09129560979

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024