اگر علاقه‌مند به تزریق ژل لب روسی هستید این مطلب را حتماً بخوانید



در بین قسمت های مختلف صورت، لب ها بیشترین تأثیر را در زیبایی چهره دارند که ممکن است به دلیل مشکلات ارثی، بالا رفتن سن و شرایط دندان ها فرم خوبی نداشته باشند. در واقع بسیاری از افراد به دلیل داشتن لب های نازک و بدون فرم به دنبال راه هایی برای ایجاد جذابیت در این ناحیه هستند. شما می توانید با تزریق انواع ژل ها این مشکلات را رفع کنید. اما بهترین و جدیدترین سبک های زیباسازی مدل های ژل لب روسی هستند.

 

تزریق ژل لب روسی

 

تزریق ژل لب روسی

بسیاری از افراد به دنبال لب هایی حجیم و در عین حال زیبا می گردند که جلوه خاصی بر روی صورت داشته باشند. چنین انتظاراتی با تزریق ژل لب روسی امکان دارد؛ تا علاوه بر ایجاد لب های خوش فرم، این قسمت از صورت از حالت طبیعی خود خارج نشوند و ظاهری ایده آل و متناسب با چهره داشته باشند.

 

متخصصان تزریق ژل لب روسی تمرکز خود را در زمان تزریق بر روی هر دو لب می گذارند، اما مهم ترین قسمت تزریق، لب بالایی است. در واقع برای ایجاد این مدل، مقدار کمی فیلر اسید هیالورونیک به خط لب اضافه می کنند. این کار برای بلند کردن ناحیه لب و افزایش حجم تزریق می باشد. نتایج این روش ارتباط مستقیمی با مهارت متخصص و تکنیک تزریق او دارد و اساساً ژل به صورت افقی از پایه لب ها تزریق و به سمت خارج هدایت می شود.

 

بهترین برند ژل لب چیست؟

به طور کلی دو نوع ژل لب روسی به نام های ژل های حاوی هیالورونیک اسید و ژل های حاوی کلاژن در بازار وجود دارد. در گذشته عمدتاً از ژل های کلاژن استفاده می شد، اما اکنون بسیاری از برندهای ژل های موجود در بازار مبتنی بر اسید هیالورونیک هستند. ماده اصلی این نوع ژل از مولکول های هیالورونیک اسید تشکیل می شود که نوعی پلی ساکارید طبیعی است که در بدن می توان آن را دید. اسید هیالورونیک در ترکیبات بسیاری از محصولات آرایشی به کار می رود و می تواند رطوبت از دست رفته و خاصیت ارتجاعی پوست را بازگرداند. تزریق این نوع ژل به فرم دهی لب ها و جلوگیری از چین و چروک کمک می کند.

 

بهترین برند ژل لب چیست؟

 

مزایای تزریق ژل لب روسی

در ژل لب مدل روسی، تزریق ژل به لب ها حالت عروسکی می دهد. در عین حال افزایش حجم و پرکردن لب ها طبیعی به نظر می رسد. در برخی مدل های دیگر اینطور نیست و لب ها حالت لب اردکی و برآمدگی غیر طبیعی دارند. بنابراین اگر به دنبال لب هایی زیبا اما طبیعی تر هستید، ژل روسی برای شما مناسب است. این روش نسبت به سایر روش های تزریق ژل لب دارای مزایایی است. از مزایای ژل لب روسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مزیت شکل نسبت به حجم:

در روش هایی که بعد تزریق ژل لب ها به فرم لب شتری و اردکی می شود، تمرکز روی حجم است؛ بنابراین برآمدگی لب غیر طبیعی می شود. اما در روش ژل لب مدل روسی بیشتر تمرکز بر روی فرم لب است. بزرگ کردن لب ممکن است با فرم صورت همه مناسب نباشد. بنابراین این روش برای کسانی که ترجیح می دهند به جای افزایش حجم لب در آن تغییر شکل ایجاد کنند مناسب است.

 

زیبایی طبیعی و نامحسوس:

در این تزریق لب ها از هرگونه تغییر یا دست‌کاری مصنوعی دور هستند و به جای آن به سلامتی فرد، تناسب اندام و اعتماد به نفس او بیشتر توجه می کنند. در این روش لب ها مات و طبیعی به نظر می رسند؛ در نتیجه طرفداران زیادی دارد.

 

درد کمتر:

تزریق ژل معمولاً با درد همراه است، اما روش هایی وجود دارد که می تواند درد را کاهش دهد. یکی از راه های کاهش درد در زمان تزریق استفاده از بی حس کننده موضعی است. بی حس کننده موضعی باعث می شود تزریق راحت تر انجام شود.

 

بدون بیهوشی:

در زمان تزریق ژل لب فرد را بی‌هوش نمی کنند. زیرا ماده بی هوشی می تواند باعث تورم لب ها شود و در نهایت شکل آن ها را بدفرم کند. عدم استفاده از ماده بیهوشی، برای از بین بردن عامل التهابی است.

 

عوارض کم:

از آنجایی که در این تزریق از ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود، عوارض این روش کم است. یکی دیگر از مزایای تزریق فیلر لب روسی این است که برای همه افراد مناسب است.

 

معایب ژل لب مدل روسی

در کنار مزایایی که بیان کردیم، می توان معایب این روش را نیز برشمرد. در زیر برخی از معایب ژل لب روسی آورده شده است.

 

معایب ژل لب مدل روسی

 

زمان بهبودی طولانی تر:

این روش نسبت به سایر روش ها نیاز به استراحت طولانی تری پس از تزریق دارد. زیرا تورم پس از تزریق زیاد است و گاهی اوقات با ورم یا کبودی همراه می شود. بنابراین مدت زمان زیادی طول می کشد تا فرد بهبود یابد. انتظار می رود زمان بهبودی بین 2 روز تا 1 هفته باشد.

 

تزریق طولانی تر:

تزریق ژل لب یک ساعت طول می کشد، یعنی دو برابر مدل های دیگر؛ که ممکن است برای برخی تحمل این زمان سخت باشد. زیرا ژل به صورت قطره ای تزریق می شود و قطرات تزریق شده باید بین بافت های لب رسوب کنند. در نتیجه فرآیند تزریق زمان بر است و در نتیجه دوره تزریق را طولانی می کند.

 

تورم، کبودی و قرمزی:

از عوارض جانبی شایع بعد تزریق ژل تورم، کبودی و قرمزی است. اگر پس از یک هفته این مشکلات از بین نرفت یا با درد یا سایر علائم غیرمعمول همراه بود، با متخصص زیبایی خود تماس بگیرید.

 

هزینه بالا:

هزینه تزریق ژل لب روسی بیشتر از تزریق ژل لب معمولی است. اگرچه این امر در مقایسه با مزایای این روش نقطه ضعفی محسوب نمی شود، اما از نظر اقتصادی ممکن است برای عده ای که تصمیم به این کار دارند مهم باشد.

 

ژل لب روسی مناسب چه افرادی است؟ 

-اگر به دنبال افزایش حجم و بهبود شکل لب های خود هستید ژل لب مدل روسی برای شما مناسب است.

 

-افرادی که هدف آن ها بزرگ کردن لبه خارجی لب نیست این روش بیشتر توصیه می شود.

 

-خانم هایی که تا به حال از روش های تزریق ژل لب استفاده نکرده اند و به دنبال تغییری خاص و طبیعی در صورت برای ایجاد ظاهری قلبی شکل روی لب ها هستند.

 

-افرادی که به دنبال ظاهری طبیعی و نچرال هستند زیرا این روش بر روی فرم لب ها تمرکز دارد و ظاهری طبیعی و زیبا ایجاد می کند.

 

-اگر فکر می کنید که تزریق ژل لب مدل روسی برای شما مناسب است، بهتر است که با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. پزشک می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

 

ژل لب روسی مناسب چه افرادی است؟

 

اقدامات قبل از تزریق ژل روسی

اگر قبلاً ژل لب تزریق کرده اید، باید صبر کنید تا اثر آن از بین برود. ژل قدیمی باید حداقل دو هفته قبل از تزریق ژل لب روسی تخلیه شود. زیرا برای گرفتن نتیجه بهتر نباید ژل دیگری روی لب باشد. اقدامات لازم قبل از تزریق شامل موارد زیر است:

 

-اطلاع پزشک از مصرف داروها و بررسی عوارض احتمالی

 

-استفاده از داروهای ضد انعقاد و ویتامین D چند روز قبل از تزریق

 

-خودداری از مصرف الکل و کافئین برای کاهش کبودی و خونریزی بعد از تزریق

 

-مصرف نکردن آسپرین، ایبوپروفن یا سایر داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAIDs)

 

-استفاده از قرص آرنیکا یک هفته قبل و یک هفته بعد از تزریق

 

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

با تزریق ژل لب روسی می توانید لب هایی زیبا و طبیعی داشته باشید. این کار حساس است و باید زیر نظر پزشک متخصص انجام شود. مدت زمان این تزریق بستگی به نوع ماده و روش تزریق و سطح تجربه پزشک دارد. این ژل به شرطی که با دقت و ظرافت بالایی تزریق شود، فرم منحصر به فردی به لب ها می دهد.

 

تزریق ژل از مواد با دوز مناسب و با کمک سوزن های بسیار ریز انجام می شود. برای افزایش حجم لب ها پزشک ژل را به صورت افقی بیشتر در مرکز و وسط لب تزریق می کند. در این روش تزریق به نحوی است که سوزن با خطوط اطراف لب سازگار شود تا لب های شما غیر طبیعی به نظر نرسند. این نکته را فراموش نکنید اگر قبلاً تزریق کرده اید، باید اجازه دهید اثر آن کاملاً از بین برود.

 

نحوه تزریق ژل لب مدل روسی

 

مرحله اول تزریق ژل روسی

قبل تزریق ژل لب روسی، پزشک لب ها را با الکل، تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی می کند.

عمق تزریق توسط پزشک تعیین می شود و تأثیر بسزایی در ماندگاری تزریق دارد. برای حفظ زیبایی، پزشک باید از مواد مرغوب استفاده کند. اگر به این مواد حساسیت دارید، بهتر است قبل از تزریق با او مشورت کنید.

 

سپس کرم موضعی لیدوکائین را به مدت 15 تا 20 دقیقه روی لب ها می گذارند تا بی حس شود.

پس از بی حس شدن لب ها، متخصص پوست لب ها را با دقت برای تزریق علامت می زند. این کار به او کمک می کند تا ژل را در نقاط مناسب تزریق کند.

 

مرحله دوم تزریق ژل لب روسی

پس از علامت گذاری دقیق لب ها برای تزریق، فیلرهای مبتنی بر اسید هیالورونیک با استفاده از یک سوزن ظریف (20 میلی متر) در چند نقطه در مرکز و وسط لب ها انجام می شود.

در روش تزریق ژل روسی، ژل به صورت افقی در لب ها تزریق می شود. این کار در لب ها ظاهری طبیعی و بی نقص ایجاد می کند.

 

مرحله سوم تزریق ژل لب مدل روسی

پس از اتمام فرآیند تزریق، لب ها را به آرامی ماساژ می دهند تا شکل طبیعی به خود بگیرند.

مقدار فیلر بستگی به نتیجه دلخواه فرد و نقطه شروع تزریق دارد. اما به طور متوسط در هر جلسه 1 تا 2 میلی لیتر فیلر تزریق می شود.

 

اگر تزریق به خوبی انجام نشود، ژل می تواند به نواحی دیگر سرایت کند و شکل لب ها را به طور کامل تغییر دهد. هر چه پزشک تجربه و مهارت بیشتری داشته باشد، بهتر می تواند این کار را انجام دهد.

پزشکان با تجربه دقیقاً می دانند که چگونه این ژل را تزریق کنند و می توانند آن را با دقت و ظرافت و کاملاً بهداشتی انجام دهند.

 

آیا تزریق ژل لب در مدل روسی درد دارد؟

میزان درد تزریق ژل لب روسی به عوامل مختلفی مانند نوع ژل استفاده شده، مهارت و تجربه متخصص پوست و میزان ژل تزریقی بستگی دارد.

به طور کلی، تزریق ژل با بی حسی موضعی قابل تحمل است. در روش تزریق ژل لب روسی، ژل به صورت افقی در لب ها تزریق می شود. این کار باعث می شود که سوزن به عصب های لب کمتر برخورد کند و درد کمی حس کنید.

 

با این حال، ممکن است برخی افراد در حین تزریق احساس درد خفیف یا سوزش داشته باشند. این درد معمولاً کوتاه مدت است و به سرعت از بین می رود.

 

بهترین اقدامات برای افزایش ماندگاری ژل لب مدل روسی چیست؟

باید توجه داشت که ماندگاری ژل لب روسی معمولا بین 6 ماه تا 1 سال است. با رعایت نکات ذکر شده می توان این مدت زمان را تا حدودی افزایش داد. اگر می خواهید عمر ژل لب تزریقی خود را افزایش دهید. موارد زیر را در نظر بگیرید:

 

بهترین اقدامات برای افزایش ماندگاری ژل لب مدل روسی چیست؟

 

مرطوب نگه داشتن پوست

برای افزایش عمر ژل لب خود، از پوست تان مراقبت کنید. برای مراقبت از پوست خود باید آن را هیدراته نگه دارید. مقدار زیادی آب بنوشید و از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر این کار را نکنید اسیدهای هیالورونیک به سرعت جذب می شوند و ثبات خود را از دست می دهند. نوشیدن آب و مایعات سرعت جذب را کاهش می دهد و ماندگاری ژل را بالا می برد.

 

محافظت از پوست در برابر اشعه خورشید

وقتی زیر نور آفتاب هستید حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید. نور مستقیم خورشید ساختار پوست و اثر ژل را از بین می برد.

 

رژیم غذایی مناسب

برای افزایش طول عمر مفید تزریق ژل لب روسی، از غذاهای غنی از ویتامین به خصوص روی کمک بگیرید. همچنین، بهتر است از مصرف غذاهای کنسرو شده خودداری کنید. مصرف شکر مانند نوشیدنی های شیرین و گازدار را به حداقل برسانید.

 

دور شدن از موقعیت‌ های اضطراب‌ آور و دارای فشار عصبی

هنگامی که مضطرب هستید، بدن شما هورمونی به نام کریستول (هورمون ایجاد چین و چروک) ترشح می کند. بنابراین سعی کنید از موقعیت هایی که باعث عصبی شدن و اضطراب بعد از تزریق می شود خودداری کنید.

 

پرهیز از انجام ورزش‌ های سنگین

پس از تزریق، باید از ورزش های سنگین اجتناب کنید. زیرا ورزش باعث افزایش تعریق و جذب مواد تشکیل دهنده ژل و فیلر می شود. در نتیجه ماندگاری تزریق را کم می کنند. در صورت تمایل به بهتر است ورزش‌ های سبک مانند پیاده‌ روی، دوچرخه ‌سواری، شنا و یوگا را انجام دهید. این ورزش‌ ها معمولاً فشار زیادی به لب ‌ها وارد نمی‌ کنند و می‌ توانند روند بهبودی را سریع تر کنند.

 

استفاده نکردن از مواد آرایشی و انجام درمان‌ های پوستی

مواد آرایشی و درمان‌ های پوستی می‌ توانند منافذ پوست را مسدود و خطر ابتلا به عفونت را افزایش دهند. پس تا مدتی پس از تزریق ژل لب روسی بهتر است آرایش نکنید. همچنین لایه برداری، استفاده از ماسک و ... می تواند برایتان مضر باشد. زیرا درمان‌ های پوستی باعث جابجایی ژل تزریق شده و تغییر فرم لب ‌ها می شوند.

 

استفاده از برندهای معتبر

مطمئن شوید ژلی که برای تزریق استفاده می شود اصل و با کیفیت است. کیفیت ژل بر ماندگاری آن تأثیر می گذارد. علاوه بر این در تزریق ژل لب روسی نیازی به تزریق ماده دیگری که باعث افزایش حجم لب ها شود نیست.

 

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

عوامل موثر در ماندگاری ژل لب روسی به متابولیسم بدن و رعایت توصیه های پس از درمان بستگی دارد. با این حال، پس از انجام این کار، می توانید انتظار داشت که ژل‌ های هیالورونیک اسیدی معمولاً بین 6 تا 9 ماه ثابت دوام بیاورند.

 

لازم به ذکر است که زمان بهبودی ژل لب مدل روسی ممکن است بیشتر از فیلرهای معمولی لب باشد. از آنجایی که تورم و کبودی ناشی از این عمل بیشتر از سایر روش های بزرگ کردن لب است، در صورت رعایت احتیاط ها پس از تزریق ژل، تورم و کبودی شدید لب ها از بین می رود. اما در اگر متابولیسم بدن زیاد باشد و یا در طول روز آب کمی بنوشید، اسید هیالورونیک موجود در ژل سریعاً جذب بدن شده و در مدت کوتاهی، نتیجه تزریق ژل در لب ها ناپدید می شود.

 

هزینه تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

با توجه به نوسانات قیمت در بازار ایران نمی توان قیمت دقیق و ثابتی را برای موارد پزشکی تعیین کرد. اما قیمت هر سی‌سی ژل لب روسی به نوع برند و ویژگی های ژل ها بستگی دارد.

هزینه ژل لب مدل روسی و همچنین انواع دیگر بر اساس میزان ژل مورد نیاز برای تزریق تعیین می شود. همچنین قیمت ژل لب برای برندهای مختلف متفاوت است.

 

تزریق ژل لب روسی

 

عوارض بعد از تزریق ژل روسی

یکی از مطمئن ترین راه ها برای بهبود و شکل دهی به لب ها، ژل لب روسی است. انجام این تکنیک در مقایسه با روش های دیگر بسیار آسان است، اما این بدان معنا نیست که خطرات و عوارض جانبی آن صفر است. شایع‌ترین عوارض تزریق ژل روسی عبارت‌اند از:

 

-تورم معمولاً خفیف (به مدت 1 تا 5 روز)

 

-کبودی (به مدت یک هفته)

 

-خونریزی در محل تزریق (حداکثر 5 دقیقه بعد از تزریق)

 

-تحریک و خشکی پوست لب ها (به دلیل تورم)

 

-تغییر رنگ و حساسیت (در روزهای اول)

 

-حساسیت به داروی تزریق شده

 

-قرمزی یا گرمای غیرمعمول در لب‌ ها

 

-ترشح چرک از لب‌ ها بعد از تزریق ژل لب روسی

 

-مشکل در بلع

 

-عفونت (رفع مشکل با مصرف آنتی‌ بیوتیک)

 

-ناهمواری لب‌ ها قابل اصلاح

 

مراقبت های مهم بعد از تزریق ژل لب روسی

مراقبت های بعد از تزریق ژل مهم است تا خطر عوارض جانبی را کاهش دهید و به بهبود سریع‌تر لب های خود کمک کنید. در اینجا چند نکته برای مراقبت از لب های خود پس از تزریق ژل را باهم بررسی می کنیم:

کمپرس سرد را به مدت 10 تا 15 دقیقه هر چند ساعت یک بار به مدت 2 تا 3 روز روی لب های خود بگذارید. با این کار از تورم و کبودی جلوگیری می کنید.

پس از تزریق ژل به لب ها دست نزنید. این کار می تواند باعث حرکت ژل لب شود و نتایج نهایی را خراب کند.

 

گرمای شدید خورشید می تواند باعث تورم لب ها شود. در چند روز اول پس از تزریق ژل لب، از قرار گرفتن در معرض گرمای شدید خورشید خودداری کنید.

 

مصرف الکل و سیگار را متوقف کنید تا از التهاب و تورم لب ها جلوگیری کنید.

به دلیل بی حسی لب ها پس از تزریق ژل لب روسی و برای جلوگیری از گاز گرفتن و آسیب دیدن لب ها تا رفع بی حسی، چیزی نخورید.

 

تا 48 ساعت پس از جراحی از سونا، حمام بخار و حمام آب گرم خودداری کنید.

انجام ورزش های سنگین بعد تزریق می تواند برایتان مضر باشد.

 

مراقبت های مهم بعد از تزریق ژل لب روسی

 

پرسش‌های متداول

مدت زمان تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

پروسه انجام این مراحل بین 30 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد و پزشک برای رسیدن به نتیجه ایده آل باید با دقت و حوصله بالایی فیلر را تزریق کند.

 

در تزریق ژل لب مدل روسی معمولا از چه نوع ژلی استفاده می شود؟

ژل های هیالورونیک اسید معمولا در تزریق ژل لب استفاده می شود که امروزه یکی از پرکاربردترین پرکننده های لب محسوب می شود. این اسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد. بنابراین اثرات این روش بسیار کم است.

 

چه مدت طول می کشد تا نتایج تزریق ژل لب روسی ظاهر شود؟

نتایج تزریق ژل لب مدل روسی معمولاً بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. با این حال، ممکن است تا چند روز طول بکشد تا تورم و کبودی ناشی از تزریق از بین برود.

 

نتایج تزریق ژل لب روسی چقدر ماندگار است؟

ماندگاری نتایج ممکن است بسته به نوع ژل لبی که استفاده می شود و سبک زندگی فرد متفاوت باشد. اما در بیشتر موارد 6 ماه تا یکسال می توان از این روش استفاده کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024