راهنمای خرید نوار بهداشتی | چرا نوار بهداشتی سافتکس بخرم؟!



خرید نوار بهداشتی

خرید نوار بهداشتی

 

عادت ماهانه یا پریود، یک حالت فیزیولوژیک در خانم‌ها است که از شروع سن بلوغ (حدودا از 12 سالگی) تا میان سالگی و پس از شروع سن یائسگی، با دوره‌های خونریزی طی چند روز، خود را نشان می‌دهد. این دوره چند روزه با توجه به وضعیت جسمی هر فرد متفاوت است و ممکن است بین 3 تا 10 روز ادامه داشته‌باشد. همچنین افراد طی گذشت این بازه باید موارد متعددی را رعایت کنند که مهم‌ترین آن استفاده از پد یا نوار بهداشتی مناسب است. اما انتخاب برند در خرید نوار بهداشتی امری مهم است چراکه این محصول بهداشتی به عنوان یک کالای حساس محسوب می‌شود.

 

انتخاب نوار بهداشتی رابطه مستقیمی با نیاز شما دارد و عواملی مانند نوع پوست، فرم بدن و میزان خونریزی در شناسایی بهترین نوار بهداشتی موجود در بازار مؤثر هستند. درواقع برای انتخاب برند و نوع نوار بهداشتی مناسب باید با شرایط بدن خود آشنا باشید و از وضعیت آن در دوران پریود یا عادت ماهانه مطلع باشید. به عنوان مثال طی این دوره چه تعداد نوار بهداشتی در روز نیاز خواهیدداشت یا کدام نوع مناسب شما است؟ در ادامه نکات مهم در خرید نوار بهداشتی و انواع آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

نوار بهداشتی چیست و چه کاربردی دارد؟

نوار یا پد بهداشتی زنان، محصولی است که خانم‌ها هنگام قاعدگی از آن استفاده می‌کنند تا مانع پس‌زده شدن خون قاعدگی و کثیف شدن لباس‌ها شوند؛ یک طرف نوار بهداشتی حالت چسب‌ناک دارد تا با چسبیدن به لباس زیر از حرکت نوار براثر راه رفتن و تحرک جلوگیری کند، طرف دیگر نیز معمولا استریل است و از جنس پنبه، الیاف مصنوعی و ماده‌های جذب کننده مایعات تولید می‌شود.

 

اهمیت و ضرورت استفاده از نوار بهداشتی

زنان برای جلوگیری از خونریزی هنگام قاعدگی از محصولات بهداشتی مختلفی استفاده می‌کنند که رایج‌ترین آن‌ها نوار بهداشتی است؛ اما علاوه بر جلوگیری از نفوذ خون به لباس‌ها چه دلیلی برای خرید نوار بهداشتی و استفاده از آن وجود دارد؟

 

در دوره پریود یا قاعدگی، حجم رحم بانوان بیشتر شده و درنتیجه احتمال جذب آلودگی و عفونت افزاش می‌یابد؛ به همین دلیل استفاده از پد بهداشتی امری ضروری است تا احتمال ایجاد عفونت تا حد ممکن کاهش یابد. به عبارتی عدم رعایت نکات بهداشتی در زمان قاعدگی، خطر ابتلا به آلودگی و عفونت در بانوان را افزایش می‌دهد.

 

انواع نوار بهداشتی

بسیاری از افراد اطلاعی از انواع مختلف نوار بهداشتی ندارند و هنگام خرید نوار بهداشتی به نوع آن توجه نمی‌کنند؛ اما پدهای بهداشتی بانوان در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هریک از آن‌ها مناسب شرایط مختلفی است. در ادامه انواع مختلف نوار بهداشتی را شرح داده‌ایم.

 

نوار بهداشتی بالدار

 

نوار بهداشتی بالدار

نوار بهداشتی بالدار

 

نوار یا پد بهداشتی بالدار یکی از محبوب‌ترین نوار بهداشتی‌های موجود در بازار محسوب می‌شود و می‌توانیم بگوییم حدود 90 درصد از خانم‌ها از این نوع نوار بهداشتی استفاده می‌کنند. مهم‌ترین ویژگی نوار بهداشتی بالدار راحتی استفاده از آن است که با وجود دو چسب در طرفین، به خوبی روی لباس زیر قرار می‌گیرد.

 

نوار بهداشتی ساده

همان‌طور از نام این نوع نوار بهداشتی مشخص است، طراحی ساده و بدون بال دارد که می‌تواند تا حدودی آزاردهنده نیز باشد، چراکه تنها با چسبی که زیر آن قرار دارد به لباس می‌چسبد و احتمال جابه‌جایی آن هنگام حرکت و کثیف شدن لباس وجود دارد.

 

نوار بهداشتی مخصوص شب

خرید نوار بهداشتی مخصوص شب یا شبانه، که به نام سوپر نیز شناخته می‌شوند، دارای طول، عرض و ضخامت بیشتری هستند، به همین دلیل قدرت جذب بالایی دارند تا هنگام خوابیدن در شب، نگران نشت از نوار بهداشتی نباشید. همچنین رویه این نوع نوار بهداشتی مشبک است و برگشت مایع را به حداقل می‌رساند، درنتیجه در طول شب احساس رطوبت نمی‌کنید. 

 

نوار بهداشتی چندبار مصرف

 

نوار بهداشتی چندبار مصرف

نوار بهداشتی چندبار مصرف

 

نوار بهداشتی چندبار مصرف نوع دیگری است که برای خانم‌ها امکان استفاده متعدد را فراهم می‌کند؛ درواقع جنس این نوع نوار بهداشتی‌ها به‌گونه است که پس از استفاده می‌توانید آن را شستشو دهید و مجدد استفاده کنید؛ البته طرفداران پدهای چندبار مصرف بسیار کمتر از سایر نوار بهداشتی‌ها هستند.

 

سایر نوار بهداشتی‌های موجود در بازار

نوار بهداشتی معطر

نوار بهداشتی مسافرتی (بسته‌بندی خاص و حجم و وزن کمتر)

نوار بهداشتی با رویه مشبک

پد‌های روزانه (با ضخامت و جذب کمتر مناسب اواخر دوران قاعدگی)

 

نکات مهم در خرید نوار بهداشتی و استفاده از آن

 

بهترین برند نوار بهداشتی

بهترین برند نوار بهداشتی

 

1.     نوار بهداشتی را در بازه زمانی 4 تا 6 ساعت عوض کنید.

2. در دوران پریود از لباس زیر نخی استفاده کنید.

3. لباس زیر باید در مقابل نور خورشید خشک و با اتو ضد عفونی شود.

4. هنگام خرید به قدرت جذب نوار بهداشتی دقت کنید.

5. به نوع نوار بهداشتی و جنس آن توجه کنید؛ به عنوان مثال بالدار است یا خیر؟ جنس آن پنبه‌ای است یا مشبک؟

6. نوار بهداشتی‌های موجود در بازار در 4 سایز مختلف تولید شده و هنگام خرید، سایز مناسب خود را انتخاب کنید.

7. از برندهای معتبر نوار بهداشتی مانند سافتکس استفاده کنید.

 

بهترین برند برای خرید نوار بهداشتی 

امروزه خرید نوار بهداشتی به راحتی در دسترس خانم‌ها قرار گرفته و می‌توانند در فروشگاه‌های آنلاین و حضوری انواع برندهای نوار بهداشتی را خریداری کنند؛ درحال حاضر برندهای معتبر زیادی وجود دارند که درزمینه تولید محصولات بهداشتی خانم‌ها فعالیت می‌کنند. نوار بهداشتی سافتکس یکی از بهترین کیفیت‌های موجود در بازار را ارائه می‌کند و افراد زیادی این برند را بهترین برند نوار بهداشتی می‌دانند. اما چرا نوار بهداشتی سافتکس بخریم؟

 

مزایای خرید نوار بهداشتی سافتکس

شرکت سافتکس بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، در زمینه تولید محصولات هایژنیک زنان راه‌اندازی شده تا پاسخگوی نیازهای متفاوت آن‌ها باشد. شما می‌توانید با خرید محصولات سافتکس دوران قاعدگی راحتی را به کمک محصولات بهداشتی این برند سپری کنید.

 

برند سافتکس به‌صورت اختصاصی، نوار بهداشتی و محصولات بهداشتی بانوان را عرضه می‌کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024