افزایش ۸.۵ درصدی بستری بیماران کرونایی در تهران/افزایش مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از افزایش ۸.۵ درصدی بستری های بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته خبر داد.

 به گزارش مهر، علی رضا زالی، عصر دوشنبه در گفتگو با شبکه خبر، به ارائه توضیحاتی از وضعیت بیماری کرونا در تهران پرداخت و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۳۴ بیمار کرونا در بخش های عادی و ۸۹ بیمار نی در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

 

وی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت ناپایدار تهران، افزود: با ادامه روند کنونی، قطعا با کمبود تخت بیمارستانی مواجه خواهیم شد.

 

زالی با اشاره به افزایش ۸.۵ درصدی میزان بستری های بیماران کرونا ظرف شبانه روز گذشته در تهران، گفت: شرایط جدیدی بر تهران حاکم شده و ما شاهد افزایش بیماران بد حال هستیم.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از شهروندان خواست نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، بیش از پیش جدی باشند.

 

افزایش مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های ویژه کرونا در این کلانشهر خبر داد.

 

دکتر حمیدرضا رحیمی روز دوشنبه به ایرنا گفت: هرچند تعداد بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مشهد و دیگر مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهر نسبت به روزهای گذشته تغییری نداشته است اما شاهد افزایش تعداد مراجعه کنندگان به اورژانس‌های بیمارستانی هستیم.

 

وی افزود: وضعیت شهر مشهد و استان خراسان رضوی از نظر ابتلا به کرونا و تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ همچنان قرمز است.

 

رییس کارگروه اطلاع‌رسانی بیماری کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تعداد مبتلایان به کرونا و همچنین تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در مناطق زیرپوشش این دانشگاه طی هفته‌های اخیر افزایش چشمگیر یافته اما در روزهای اخیر نوسانات جزئی داشته است.

 

وی گفت: هم‌اکنون روزانه ۱۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری می‌شوند در حالی که در خرداد ماه امسال تعداد افراد بستری شده در این بیمارستان‌ها حداکثر به ۲۰ نفر در روز رسیده بود.

 

رحیمی همچنین بر رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، پرهیز از شرکت در تجمع‌های غیر ضروری برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.

 

هم‌اکنون بیمارستان‌های امام رضا (ع) و دکتر شریعتی در مشهد به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یافته‌اند.

 

اماکن ورزشی ورامین بخاطر شیوع کرونا تعطیل شد

 مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت اماکن ورزشی شهرستان ورامین به علت شیوع کرونا به مدت یک هفته تعطیل شد.

 

رضا گل محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در چند روز گذشته استخرهایی که در رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجهی کردند نیز تعطیل شدند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطر نشان کرد که هم اینک تهران در وضعیت هشدار قرار گرفته و از شهروندان و مدیران اماکن ورزشی می‌خواهم که دستور العمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

گل‌محمدی بیان کرد که فعالیت ورزشی در سایر شهرستانهای استان و پایتخت کماکان ادامه داشته و هر گونه تصمیم بر تعطیلی اماکن ورزشی با ستاد ملی کرونا است.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------