اهمیت مراقبت از پوست با استفاده از ضدآفتاب



پوست شما ارزشمندترین لباس شماست و اهمیت مراقبت از سلامت آن بر هیچکس پوشیده نیست. به همین منظور الزامی است که با داشتن یک روتین پوستی خوب و استفاده مداوم از ضدآفتاب، از این لباس زیبا، نهایت محافظت را به عمل آوریم. اشعه‌های مضر ماورابنفش می‌توانند آسیب‌های جبران ناپذیری به سطح پوست وارد کنند که در طولانی مدت منجر به پیری زودرس پوست و یا حتی بیماری‌های خطرناک پوستی می‌شود.

 

تحقیقات بسیاری نشان داده‌اند که قرار گرفتن زیر نور خورشید، به مدت طولانی و بدون استفاده از ضدآفتاب ، شانس افراد را برای ابتلا به سرطان پوست را افزایش می‌دهد. به همین منظور در مقاله امروز "5 نمونه از برترین کرم‌های ضدآفتاب دنیا" را برایتان لیست کرده‌ایم. تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. 

 

اما ابتدا لازم است چند باور غلط درباره کرم‌های ضد آفتاب را با هم بررسی کنیم تا با علم و آگاهی بیشتری بتوانیم بهترین ضدآفتاب متناسب با نوع پوست خودمان را شناسایی کنیم. 

 

استفاده از ضدآفتاب را از یاد نبرید

 

کدام ضدآفتاب برای من مناسب‌تر است؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید ضدآفتاب‌های بی‌رنگ در مقایسه با ضدآفتاب‌های رنگی از پوست شما محافظت بیشتری به عمل می‌آورند، باید بدانید این تصور درست نیست! پایه کرم‌های ضدآفتاب رنگی و بی رنگ یکسان است و بنابراین میزان محافظت یکسانی دارند. اما بدان جهت که اکثر افراد ترجیح میدهند در شروع روز، در وقت خود صرفه جویی کنند و تنها با استفاده از یک محصول، هم زیبایی و هم مراقبت از پوست را تجربه کنند، ضدآفتاب های رنگی پدید آمدند.

ضدآفتاب‌های رنگی بسته به فرمولاسیون شرکت سازنده، می‌توانند پوشانندگی متوسط یا بالایی داشته باشند و انتخاب خوبی برای استفاده روزانه هستند. 

 

برترین برندهای کرم ضدآفتاب در جهان

ضدآفتاب لاروشه-پوزای La Roche-Posay Anthelios 

مایع ضد آفتاب فوق سبک La Roche-Posay Anthelios یک انتخاب درجه یک برای کسانی است که به دنبال محافظت بی نظیر در برابر آفتاب هستند. این ضد آفتاب با داشتن SPF 60 از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB محافظت می کند. فرمول سبک وزن آن به سرعت جذب پوست می شود، بدون اینکه اثری از چربی باقی بگذارد. متخصصان پوست در سراسر جهان این ضد آفتاب را به دلیل فرمولاسیون غیر کومدوژنیک و بدون عطر آن به شدت توصیه می کنند و آن را برای انواع پوست از جمله پوست های حساس، ایده آل می‌دانند. مقاومت عالی این محصول در برابر آب، حفاظت طولانی مدت را حتی در حین فعالیت های آبی تضمین می کند. با استفاده از مایع ضد آفتاب فوق سبک La Roche-Posay Anthelios، از نور خورشید لذت ببرید و در عین حال پوست خود را سالم نگه دارید!

 

spfضدآفتاب باید بالای 30 باشد

 

ضد آفتاب Shiseido Ultimate Sun Protector 

اگر اهل تجملات و استفاده از محصولات لوکس هستید و قیمت یک محصول در اولویت شما قرار ندارد. پیشنهاد ما استفاده از لوسیون Shiseido Ultimate است. بافت صاف و مخملی این ضدآفتاب، نخستین ویژگی است که هنگام استفاده توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. محافظت بالا در برابر آفتاب این محصول مدیون SPF 50 آن است.

 

جالب است بدانید اثربخشی این ضد آفتاب هنگام قرار گرفتن در معرض آب یا تعریق افزایش یافته که این امر آن را به گزینه‌ای خارق العاده برای روزهای ساحلی یا ورزش‌های خارج از منزل تبدیل می‌کند.همچنین این ضد آفتاب حاوی مواد مغذی پوست مانند عصاره آویشن وحشی و ویتامین های E و B9 است که باعث می شود پوست شما مرطوب و سالم بماند.

 

کرم ضد آفتاب Neutrogena Sheer Zinc Oxide Dry-Touch 

ضد آفتاب Neutrogena Sheer Zinc Oxide Dry-Touch به دلیل محافظت قدرتمند در برابر آفتاب همراه با مواد طبیعی و ملایم متمایز است. این ضد آفتاب دارای SPF 50 بر پایه مواد معدنی است که به طور موثری از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند. فرمول لمس خشک حس سبکی و بدون چربی را تضمین می کند در حالی که هیچ اثر سفیدی روی صورت باقی نمی گذارد. چیزی که این ضد آفتاب را واقعاً قابل توجه می کند، فرمولاسیون "اکسید روی" آن است که برای پوست های حساس مناسب است و پایداری بالایی در نور ارائه می دهد. کرم ضد آفتاب Neutrogena Sheer Zinc Oxide Dry-Touch یک انتخاب فوق العاده برای کسانی است که به دنبال محصولی هستند که هم کارکرد ملایم داشته باشد و هم موثر واقع شود.

 

ضدآفتاب بهترین دوست شما در تابستان

 

ضدآفتاب supergoop unseen sunscreen

سوپرگوپ! نامی که با یک بار شنیدن آن را فراموش نخواهید کرد. کرم ضد آفتاب Supergoop Unseen با داشتن پرایمر در ساختار خود، که زیرساز آرایش است، تغییر دهنده بازی ضدآفتاب و آرایش محسوب می‌شود! این ضد آفتاب از فناوری پیشرفته مراقبت از پوست برای ایجاد یک سپر منحصر به فرد و نامرئی در برابر اشعه های مضر UV استفاده می کند. با فرمول سبک و بدون چربی، به نرمی روی پوست می لغزد و هیچ گونه رد سفیدی باقی نمی گذارد. کرم ضدآفتاب Supergoop! Unseen یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک ضد آفتاب چندکاره هستند تا خیال آنها از بابت زیرسازی آرایش نیز راحت باشد.

 

ضدآفتاب genobiotic

برای آخرین محصول این لیست به سراغ معرفی یک برند ایرانی باکیفیت رفته‌ایم که در مدت نه چندان طولانی توانسته افراد بسیار زیادی را به طرفداران و مشتریان وفادار خود تبدیل کند. ژنوبایوتیک با نام و بسته بندی خاص خود، شاید این تصور را در شما پدید آورد که مانند سایر ضدآفتاب‌های معرفی شده در این مقاله، ساخته خارج از کشور است! در حالیکه با افتخار تولید داخل است و در رنگ بندی های گوناگون به بازار ارائه شده است تا پاسخگوی نیاز انواع پوست ها باشد از خشک و حساس تا چرب و مختلط. از گندم گون تا بژ روشن، هر انتظاری داشته باشید کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. 

برای خرید این ضد آفتاب میتوانید به وبسایت فروشگاهی سریتا سر بزنید.

 

ضدآفتاب های متنوع ژنوبایوتیک

ضدآفتاب‌های متنوع ژنوبایوتیک

 

جمع بندی

اگر به دنبال یک ضدآفتاب خارق العاده هستید تا خیال شما از بابت مراقبت از ارزشمندترین لباس یعنی پوستتان آسوده باشد، در این مقاله 5 نمونه از برترین‌های جهانی را برایتان لیست کرده ایم. با عنایت به تحریم های اعمال شده به داخل ایران، ممکن است نتوانید ضد آفتاب‌های برندهای خارجی را به راحتی تهیه کنید. در چنین شرایطی می توانید به ژنوبایوتیک اعتماد کنید که کیفیتی مشابه برترین‌های جهانی دارد اما با قیمتی مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد. 

 

 

 

 



بیشتر بخوانید تا سالم بمانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024