اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

محسنی بندپی: تهران همچنان در وضعیت زرد قرار دارد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,محسنی بندپی
استاندار تهران وضعیت پایتخت را همچنان زرد توصیف کرد و گفت: تردد از مقصد و مبدا تهران به استان‌هایی که قرمز یا نارنجی نیستند، منعی ندارد چون استان‌های زرد با زرد می‌توانند باهم تردد داشته باشند اما اگر استانی نارنجی یا قرمز باشد حق تردد از/ به تهران را ندارد. 

انوشیروان محسنی بندپی روز دوشنبه در گفت‌و گو با  ایرنا افزود: پروتکل‌ها و محدودیت‌ها در تهران تغییری نکرده است. بنابراین رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است و هر گونه عادی انگاری، شرایط را دشوار خواهد کرد.

 

استاندار تهران درباره وضعیت حضور کارکنان به ادارات گفت: براساس وضعیت تهران، دو سوم کارکنان باید سرکار حضور یابند و یک سوم هم دورکار باشند.

 

محسنی بندپی با تاکید براینکه محدودیت‌ها طبق روال گذشته است و همان محدودیت‌ها خواهد داشت، افزود: شرایط فعلی در نتیجه تلاش مسوولان، کادر درمان و همکاری و همراهی موثر مردم به دست آمده است و نباید با غفلت و بی‌توجهی شاهد موج دیگری در تهران و دیگر استان‌ها باشیم.

 

وی درباره وضعیت تردد استان تهران به دیگر استان‌ها و برعکس گفت: تردد  از / به تهران به استان‌هایی که قرمز یا نارنجی نیستند، منعی ندارد چون استان‌های زرد با زرد می‌توانند باهم تردد داشته باشند.  اما اگر استانی نارنجی یا قرمز باشد حق تردد از/ به تهران را ندارند.

 

به گزارش ایرنا، ‌ طبق اعلام ظهر امروز سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۹۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷ هزار و ۴۸۱ نفر رسیده است.

 

براساس این گزارش،  تاکنون یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۷۰ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۰۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۸ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۱۸۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

 بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۷۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------