هشدار جدی اورژانس به رانندگان در تعطیلات اخر هفته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,اورژانس
سخنگوی اورژانس خطاب به افرادی که قصد سفر در تعطیلات پایان هفته را دارند هشدارهایی را صادر کرد. 

مجتبی خالدی در گفت و گو با مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی که ورود جبهه سرد در اکثر استان‌ها کشور را داریم و بارش باران و برف پیش بینی شده است لازم است چند نکته اساسی بار دیگر مورد توجه قرار گیرد.

 

خالدی گفت: یکی اینکه از سفرهای غیرضروری بپرهیزند چراکه غیر از شرایط کرونایی، شرایط جوی و شرایط جاده با دیگر مواقع سال متفاوت است و اگر خانواده‌ای مجبور به سفر شد حتماً تجهیزات زمستانی و وسایل گرمایشی را همراه خود داشته باشد.

 

وی ادامه داد: از محورهای مواصلاتی اصلی تردد انجام شود به ویژه در محورهایی که گردنه و جاده‌های صعب العبور دارند.

 

سخنگوی اورژانس گفت: در استان‌های خرم آباد مخصوصاً محدوده نورآباد، درود و قسمتی از کوهرنگ، در چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، مناطق کوهستانی اصفهان و مناطق کوهستانی زنجان که بارش برف و باران داریم تردد خیلی خطرناک است و رانندگی کردن در این محورها هوشیاری و دقت بیشتری را نسبت به دیگر مواقع سال طلب می‌کند.

 

خالدی خاطرنشان کرد: اگر خودرویی در جاده‌ها دچار حادثه شد حتماً با شماره اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرد و طلب کمک کند، البته آدرس دقیق خیلی می‌تواند در شرایط حادثه کمک کننده عوامل اورژانس باشد تا پرسنل ما زودتر به محل حادثه برسند.

 

وی ادامه داد: تا روز یکشنبه شرایط جوی به همین صورت ادامه دارد و تقاضا می‌کنم که رانندگان توجه بیشتری را در رانندگی در جاده‌ها داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------