آغاز ثبت نام واکسیناسیون علیه کرونا افراد ۶۵ سال به بالا



 واکسیناسیون,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
ثبت‌نام واکسیناسیون علیه کرونا برای افراد بالای ۶۵ سال یعنی متولدین ۱۳۳۵ و قبل از آن در سامانه salamat.gov.ir آغاز شد. در مرحله اول، واکسیناسیون افراد ۶۸ سال به بالا با ارسال پیامک از دوشنبه آغاز می‌شود. 

به گزارش صدا و سیما ، ثبت‌نام کنندگان باید حتما منتظر پیامک نوبت بمانند و مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری فرمایند.

 

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از دوشنبه ما از گروه ۷۰ ساله‌ها به بالا دو سال پایین خواهیم امد و ۶۸ سال به بالا‌ها را نیز واکسینه می‌کنیم.

 

دکتر علیرضا رئیسی دیروز پس از جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ، افزود: خواهش می‌کنیم عزیزانی مراجعه کنند که برایشان پیامک آمده باشد. ما مراکز تجمیعی را زیاد کرده ایم و ظرفیت تزریق واکسن در روز را بالا بردیم، اما خواهش ما این است دوستان بدون نوبت دهی مراجعه نکنند.

 

 واکسیناسیون,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

معاون بهداشت وزیر بهداشت افزود: اگر واقعا به آن‌ها نوبت داده نشده است مراجعه نکنند و دو سال دو سال سن تزریق واکسن را پایین می‌آوریم و به سرعت نوبت دهی می‌کنیم و واکسیناسیون مردم انجام خواهد شد. 

 

آقای رییسی گفت: کندی‌هایی در تأمین واکسن د اشتیم که با ورود واکسن و تولید داخل جبران می‌شود. عکس‌ها و فیلم‌هایی هم منتشر شد که در تهران بود و افراد بدون نوبت آمده بودند و به مشکل خوردند. الان ۸۰ مرکز تجمیعی تنها در تهران راه اندازی شده است و مردم می‌توانند بیایند و استفاده کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------