سرقت ۳۰۰ واکسن بر اثر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران/ ستاد کرونا سرقت امروز را تکذیب کرد



 واکسن کرونا,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
سارقان به خودرو حامل واکسن های کرونا که به مراکز واکسیناسیون در تهران منتقل می شدند حمله کرده و چند صد واکسن کرونا به سرقت رفت.

به گزارش رکنا،  خبر به سرقت رفتن دو محموله از سوی کیانوش جهانپور- سخنگوی سازمان غذاو دارو و مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت تایید شد.

 

سارقان بعد از خروج خودرو حامل واکسن از انبار وزارت بهداشت در منطقه یافت آباد به خودرو حمله کرده و ضمن ضرب و شتم راننده واکسن ها را سرقت کردند.

 

امروز سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ ضمن تائید این سرقت تاکید داشت که دو مورد سرقت نبوده و یک مورد بود در این سرقت 300 واکسن به سرقت رفته است.

 

سردار رحیمی در خصوص جزئیات این سرقت گفت: فردی که مامور انتقال این واکسن ها از انبار وزارت بهداشت به مرکز واکسیناسیون بود یک زن بود. خودرویی که قرار بود واکسن ها با آن منتقل شود یک خودرو کرایه ای بود.(تاکسی ) و سارقان به خودرو حمله کرده و محموله واکسن را به سرقت بردند.

 

جزئیات سرقت محموله ۳۰۰ دوزی واکسن کرونا در تهران

رئیس پلیس تهران جزئیات سرقت محموله ۳۰۰ دوزی واکسن کرونا را تشریح کرد.

 

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی درباره جزئیات سرقت یک محموله واکسن کرونا، اظهار کرد: در یک مرحله، خانمی با یک تاکسی در حال انجام اقدامات برای دریافت دوزهای واکسن از مرکز توزیع واکسن بود و قصد داشت واکسنها را به مرکز تزریق منتقل کند که در این حین به دلیل بی‌دقتی و سهل‌انگاری این خانم، زمانی که مسئول واکسن‌‌ها در خودرو حضور نداشته، واکسن ها که حدود ۳۰۰ دوز بوده‌اند به سرقت رفته است.

 

رئیس پلیس تهران افزود: در این پرونده، (سرقت واکسن) درخواستی از ما برای تأمین امنیت خودروی حمل واکسن ارائه نشده بود اما هر موقع که درخواستی از ما صورت گیرد، با تمام قدرت در خدمت هستیم البته واکسنهایی که از فرودگاه به مراکز حمل می‌شود، تحت مراقبت پلیس قرار می‌گیرد

 

وی تصریح کرد: برخی از افراد دروغگو و حقه‌باز با عنوان تزریق واکسن خارجی، واکسن تقلبی و آب‌ مقطر به مردم تزریق می‌کنند که چندین گروه از این افراد تاکنون بازداشت شده‌اند.

 

این مقام انتظامی متذکر شد: هموطنان باید برای تزریق واکسن به مراکز مجاز مراجعه کنند.

 

یک مسئول: خبر سرقت واکسن کرونا در تهران مربوط به ۲۶ مرداد است نه ۷ شهریور/ امروز هیچ سرقتی رخ نداده

رئیس کمیته امنیتی ستاد کرونا استان تهران ضمن تکذیب خبر سرقت واکسن در تهران گفت: رسانه ها از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حمیدرضا گودرزی در مورد صحت خبر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران مربوط به امروز ۷ شهریورماه اظهار داشت: خبر حمله دزدان به خودرو حمل واکسن کرونا در تهران مربوط به امروز یکشنبه صحت ندارد و هیچ گونه سرقتی امروز رخ نداده و گزارش نشده است.

 

وی ادامه داد: سرقت محدودی به تاریخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ رخ داده بود که دقایقی بعد از وقوع سرقت در همان تاریخ اطلاع رسانی شده است و پرونده سرقت در دست بررسی و پیگیری از سوی مراجع قضایی می باشد.

 

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران تاکید کرد: رسانه ها با حفظ رسالت اصلی خود به ویژه در زمینه سلامت مردم از تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------