جدیدترین کمپین برند آمبرلا با نام سفر خوشبو



«بوی خوش، کارت شناساییِ نامرئی شماست.» این جمله را از آلن پیز، روان‌شناس و متخصص زبان بدن، به خاطر بسپارید! در دنیای مدرن و شلوغ امروزی، ظاهر آراسته در کنار بوی خوش بدن است که معنی پیدا می‌کند. اگر شما نیز به‌طور روزمره از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنید، حتماً می‌دانید که استشمام بوی خوش از هم‌سفرانتان، اولین حسی است که از آن‌ها دریافت می‌کنید. بر همین اساس، مدتی است که جدیدترین کمپین آمبرلا با قراردادن ماکت‌های بزرگ دئودورانت در مکان‌های پرتردد مانند ایستگاه مترو، در نظر دارد تا مردم را با محصولات خوشبوکننده بدن آشتی دهد و تجربه سفری آسان و دلپذیر را برای شهروندان، خلق کند. برای درک کامل این حرکت پرطرفدار، تا پایان همراه ما باشید!

 

کمپین سفر خوشبو

 

کمپین «سفر خوشبو» آمبرلا به چه نحوی اجرا می‌شود؟

این کمپین، ابتکاری خلاقانه و منحصربه‌فرد است که توسط برند محبوب آمبرلا به‌اجرا درآمده است. تیم اجراکننده این ایده، با قراردادن ماکت‌هایی درست شبیه دئودورانت‌های این برند، در ایستگاه‌های مترو و باقی محیط‌های شلوغ شهر، به شهروندان رهگذر یادآوری می‌کنند که بوی خوش، جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی روزمره در اجتماع است. این ماکت‌های دئودورانت‌ -که جثه‌ای بسیار بزرگ دارند- بوی ملایم و مطبوعی نیز از خود متصاعد می‌کنند. تجربه استشمام این رایحه نرم و بی‌نظیر در محیط شلوغ و بسته ایستگاه مترو و اتوبوس،‌ توجه عابران را به خود جلب می‌کند و اهمیت استفاده از دئودورانت‌های خوشبوکننده بدن در محیط‌های پرترافیک و بدبو را به همه مسافران‌، گوشزد می‌کند. البته وحشت نکنید! بوی خوش این ماکت‌های عظیم‌الجثه، با استفاده از اسانس‌های باکیفیت و لطیف، ساخته شده است. در یک کلام، غلظت بسیار کم و ملایمت دوست‌داشتنی رایحه این خوشبوکننده‌های بزرگ، به‌هیچ‌عنوان مشام افراد حاضر در ایستگاه را آزار نمی‌دهد.

 

هدف آمبرلا از اجرای این کمپین چیست؟

هر برندی در اجرای کمپین‌های خود، در کنار تلاش برای افزایش محبوبیت برند خود، اهداف متعالی و معناداری را دنبال می‌کند. آمبرلا نیز در اجرای این ایده جذاب و کاربردی، اهداف مهمی را در نظر گرفته است:

 

ترویج استفاده از دئودورانت در محیط‌های عمومی

باور بکنید یا نه، هنوز که هنوز است فرهنگ استفاده مداوم و روزمره از دئودورانت‌ها و خوشبوکننده‌های باکیفیت بدن، به‌طور کامل در جامعه جا نیفتاده است و بسیاری از مردم به‌خاطر بوی نامطبوع فضاهای داخلی مترو و اتوبوس، از رفت‌وآمد با وسایل نقلیه عمومی خودداری می‌کنند. برای همین است که این برند خوش‌فکر، با هدف افزایش آگاهی عمومی از این موضوع و تشویق افراد به استفاده از دئودورانت‌ در طول روز، کمپین سفر خوشبو را با هدف استفاده از محصولات آمبرلا راه‌اندازی کرده است تا افراد بیشتری به حفظ بهداشت فردی و اهمیت بوی خوش در سفرهای کوتاه روزانه خود پی ببرند.

 

ارتقای سطح بهداشت جامعه

توجه به بوی خوش، نه‌تنها برای سلامتی جسمی، بلکه برای سلامت روانی و اجتماعی شهروندان، ضروری است. بوی خوش می‌تواند اعتماد به‌نفس شما را در درازمدت افزایش دهد و شخصیت شما را در محیط‌های عمومی و شلوغ، به‌عنوان فردی شاداب، تمیز و خوش‌سلیقه به هم‌سفرانتان بشناساند. این حرکت کاربردی، می‌تواند تعداد بسیاری از مردم را به‌سوی بهداشت بدن، ترغیب کند.

 

تاثیرگذاری در استفاده از وسایل نقلیه عمومی

تحقیقات نشان داده‌اند که درصد قابل‌توجهی از افراد به‌خاطر بوی غیرقابل‌تحمل فضای داخلی مترو و اتوبوس، ترجیح می‌دهند تا با وسایل نقلیه شخصی به عبورومرور در کلان‌شهرها بپردازند که این موضوع در طولانی‌مدت باعث ایجاد ترافیک، آلودگی و آسیب‌های اجتماعی دیگر می‌شود. تیم اجراکننده با توجه به این دغدغه عجیب، هوشمندانه در تلاش هستند که محیط‌های عمومی شلوغ را به فضایی خوشبو و شاداب تبدیل کنند تا تعداد بیشتری از شهروندان، بدون احساس منفی از استشمام بوی بد بدن، به سفر با واگن‌های مترو بپردازند. اجرای این ایده، با تشویق مردم به استفاده از دئودورانت‌های خوش‌رایحه، باعث می‌شود که هوای داخل ایستگاه‌ها از بوی آزاردهنده همیشگی، نجات پیدا کند و به مکانی بهتر برای سفرهای روزانه شما تبدیل شود!

 

ایجاد تجربه بویایی منحصربه‌فرد

ماکت‌های خوشبویی که مثل برج‌های معطر، در بخش‌های مختلف شهر خودنمایی می‌کنند با انتشار رایحه جذاب از خود، تصویری جدید از ایستگاه‌ها و پایانه‌های شهری را به مردم نشان می‌دهند! این دئودورانت‌های بزرگ، با قدرت هرچه‌تمام‌تر توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و علاوه‌بر اثرات بهداشتی و اجتماعی، تجربه‌ای شاد و متفاوت از ایستگاه‌های کسل‌کننده را برای رهگذران خلق می‌کنند.

 

کمپین سفر خوشبو

 

برند آمبرلا با کمپین «سفر خوشبو» روی چه مسئولیت اجتماعی تاکید می‌کند؟

سفر خوشبو بر این مسئولیت اجتماعی تاکید دارد که بهداشت فردی و بوی خوش بدن، نه‌تنها به‌عنوان یک ارزش اجتماعی شناخته می‌شود و باعث ارتقای شخصیت شما در جامعه می‌شود، بلکه برای اطرافیانتان نیز مهم است و نشانه احترام به خود و دیگران به حساب می‌آید. آمبرلا با این روش خلاقانه و نوین، مسئولیت‌هایی را به مردم یادآوری می‌کند که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است:

 

* بوی خوش می‌تواند اعتمادبه‌‌نفس شما را افزایش دهد و روابط اجتماعی‌تان را بهبود ببخشد.

 

* استفاده از دئودورانت، نه‌تنها برای خود فرد، بلکه برای اطرافیان نیز اهمیت دارد؛ زیرا بوی نامطبوع می‌تواند احساسات ناخوشایندی را در طول سفرهای روزمره شما برا همراهانتان ایجاد کند.

 

* منتشر کردن بوی خوش به‌جای بوی نامطبوع عرق، نوعی احترام به دیگران به ‌حساب می‌آید.

 

* کاهش بوی نامطبوع در محیط‌های بسته، احتمال انتقال بیماری‌های تنفسی و عفونی برای گروه‌های حساس را کاهش می‌دهد.

 

* همان‌طور که بوی بد و مداوم در طول سفر با مترو و اتوبوس، احساس خفگی و عدم رعایت بهداشت در محیط‌های بسته را در افراد ایجاد می‌کند، متصاعدکردن بوی ملایم و خوش، فضای بسته را به مکانی پرنشاط برای حاضرین تبدیل می‌کند.

 

آمبرلا در اجرای جدیدترین کمپین خود به چه نکاتی توجه داشته است؟

کمپین سفر خوشبو با هدف ترویج استفاده از دئودورانت در جامعه اجرا شده است؛ اما در کنار این هدف اصلی، این برند درنظر دارد به افراد کمک کند تا بدون احساس شرم، درباره این موضوع گفتگو کنند و تابوی صحبت درباره بوی نامطبوع و رعایت اصول بهداشتی در محیط‌های عمومی،‌ شکسته شود. این برند پُرطرفدار با درک دغدغه‌های شهروندان درباره مشکلات بهداشتی سفرهای داخل شهری و حضور در محیط‌های بسته و شلوغ بدبو، به طراحی و پی‌ریزی چنین ایده نوین و ماهرانه‌ای پرداخته است؛ یعنی کمپینی که می‌خواهد کیفیت زندگی روزمره افراد را با راه‌حل‌های نوآورانه و جذاب مدرن، به‌طرز معجزه‌آسایی بالا ببرد!

 

سخن پایانی

آمبرلا، آرزو دارد تا سفرهای روتین و روزانه مردم را به ساعاتی دلپذیر در زندگی‌شان تبدیل کند. این مجموعه قدرتمند و خوش‌فکر در نظر دارند تا با ارائه دئودورانت‌هایی با رایحه‌های بهشتی، باعث تغییر نگرش عموم مردم شوند و فرهنگ استفاده از این محصول کاربردی را به اتفاقی کاملاً عادی و فراگیر در جامعه تبدیل کنند تا دیگر تمامی شهروندان، فضایی پاکیزه و خوش‌عطر را در ترددهای داخل شهری خود تجربه کنند. آمبرلا امیدوار است که کمپین «سفر خوشبو» چوب جادوی چنین تغییر جذاب و دلپذیری در اجتماع باشد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024