اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری



کاهش وزن طبیعی با قهوه سبز فوری, تولید قهوه سبز مولتی کافه,تولیدکننده قهوه فوری

مولتی کافه اولین تولید‌کننده قهوه فوری

 

مولتی کافه پیشگام در تولید قهوه سبز برای تندرستی بیشتر

کاهش وزن طبیعی و افزایش متابولیسم با قهوه سبز فوری

 

مولتی کافه، تنها تولیدکننده قهوه فوری از دانه سبز در کشور، از تولید محصول جدید خود، قهوه سبز فوری خبر داد. این محصول از خانواده مولتی‌کافه تندرستی (MULTICAFE WELLNESS) است که برای اولین بار در ایران روانه بازار شده و دارای خواص زیادی از جمله  کاهش وزن و چربی‌سوزی و تقویت سیستم ایمنی با داشتن میزان کافئین بالا، اسید کلروژنیک و آنتی اکسیدان است. 

 

قهوه سبز همان دانه سبز رنگ قهوه پیش از برشته‌شدن است که هیچ‌کدام از مراحل مربوط به برشته‌سازی دانه قهوه بر روی آن صورت نمی‌گیرد و از این رو به‌عنوان منبعی سرشار از اسید کلروژنیک، آنتی‌اکسیدان و کافئینی بیشتر نسبت به قهوه برشته شده محسوب می‌شود. (میزان قابل توجهی از اسید کلروژنیک در اثر حرارت برشته سازی از بین می‌رود ).

 

بر اساس تحقیقات انجام شده اسید کلروژنیک و کافئین باعث افزایش متابولیسم بدن، چربی‌سوزی به صورت طبیعی و از این رو می‌توان آن را راهکاری سالم برای کاهش وزن به‌شمار آورد.

 

دانه‌های قهوه سبز که به صورت خانگی دم‌آوری و مصرف می‌شوند به دلیل نحوه آسیاب کردن ساده ، دم‌آوری سنتی و همچنین نداشتن تجهیزات اصولی میزان ناچیزی از ترکیبات مورد انتظار را در دمنوش نهایی خواهد داشت. در نتیجه در عصاره یا دمنوش بدست آمده میزان اسیدکلروژنیک و کافئین بسیار جزئی است که این میزان بر متابولیسم اثربخش نخواهد بود. 

 

ساشه‌های مولتی‌کافه میزان بیشتری از ریز‌مغذی‌ها را به دلیل فناوری منحصر به‌فرد و متمایز خط تولید خود دارند. این تمایز ویژه به دلیل استفاده از فناوریSD (Spray Dried) است که توان تولید عصاره غلیظ شده قهوه سبز را به شکل پودر فوری قهوه دارد.

 

علاوه بر این مزیت، طرز تهیه آسان آن نیز یکی دیگر از مزایای این محصول محسوب می‌شود، چرا که تنها با مخلوط کردن یک ساشه دو گرمی این محصول با آب جوش می‌توان به یک فنجان قهوه سبز صد در صد خالص و سرشار از اسید کلروژنیک، آنتی‌اکسیدان و کافئین دست یافت.

 

فرهاد جمال‌پور مدیرعامل صنایع‌غذایی مولتی درباره دلایل اضافه شدن این محصول به سبد محصولی خانواده مولتی‌کافه گفت:« یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در مجموعه مولتی ارائه محصولات با کیفیت همراه با طعم و مزه‌ای خوشایند برای ذائقه مصرف‌کنندگان است.

 

ما در طول این سال‌ها با انجام تحقیقات مختلف و راه‌اندازی آزمایشگاه پیشرفته ارزیابی حسی و شناختی مواد غذایی توانستیم با نیاز و ذائقه مخاطب بیشتر آشنا شویم. از سوی دیگر در طول این مدت اخیر شاهد بودیم که سلامتی یکی از دغدغه‌های عصر حاضر است و مصرف کنندگان به دنبال روش‌های صحیح برای تندرستی و سبک زندگی سلامت محور به کمک مواد غذایی سالم و خالص هستند.

 

از این رو با همکاری دانشگاه‌های مشهد تحقیقات تکمیلی متفاوتی در مورد اثربخشی اثرات پودر فوری قهوه سبز انجام شد تا بتوانیم به بهترین راه‌کار دست یابیم.»

 

وی با اشاره به محبوبیت روز افزون قهوه سبز در دنیا طی سال‌های گذشته و خالی بودن جای این محصول با کیفیت بالا در کشور ادامه داد: «ما امروز در مولتی کافه یکی از پیشرفته‌ترین کارخانه‌ها با خط تولید و دانش به‌روز این صنعت را در منطقه داریم، به این معنی که همسو با الگوی مصرف جهانی می‌توانیم محصولات جدیدی را تولید کنیم.

 

از سوی دیگر متوجه شدیم با وجود استقبال روز افزون مصرف‌کنندگان از قهوه سبز، آموزش درباره روش تهیه و مصرف آن به درستی صورت نمی‌گیرد و مصرف‌کنندگان نمی‌توانند در خانه آن را با کیفیت و مزه مطلوب آماده کنند و از مزایای بسیار زیاد آن برای سلامتی بهره نمی‌برند. 

 

ما در مولتی کافه و با تنوع سبد محصولی خود توانسته‌ایم سمفونی کاملی از قهوه داشته باشیم و حال با تولید قهوه سبز فوری مولتی‌کافه توانستیم در کنار تکمیل سازهای این سمفونی و سبد محصولی خود، پاسخی به این نیاز مهم مصرف‌کنندگان دهیم؛ چرا که تمامی مراحل مربوط به آماده‌سازی آن در کارخانه و بدون هیچ‌گونه ماده افزودنی طی شده است و تنها لازم است فرد در خانه یک ساشه قهوه را داخل یک لیوان خالی و به آن آب جوش اضافه کند بتواند در کوتاه‌‌ترین زمان محصولی سالم و صد در صد طبیعی را مصرف کند.»

 

قهوه سبز به غیر از خواص چربی‌سوزی و کاهش وزن فواید دیگری نیز دارد. به‌عنوان نمونه این قهوه به دلیل وجود مقدار قابل توجهی آنتی‌اکسیدن در خود می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند. همچنین با توجه به داشتن اسید کلروژنیک موجود در خود مصرف میزان مشخصی از این محصول در رژیم غذایی روزانه می‌تواند به تنظیم فشار خون افراد کمک کند. از سوی دیگر این دانه‌های سرشار از کافئین  باعث افزایش انرژی می‌شوند. 

 

مولتی‌کافه یکی از بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های شرکت صنایع غذایی مولتی است که سال‌ها در حوزه تولید محصولات قهوه از دانه‌ی برشته شده و پودر قهوه تا انواع قهوه فوری، کافی‌میکس‌، شکلات داغ و... فعالیت می‌کند.

 

مولتی‌کافه برخلاف دیگر بازیگران این صنعت در کشور از روز نخست، خط تولید خود را به گونه‌ای طراحی کرد که تمامی فرایند تولید از بوجاری و برشته‌سازی گرفته تا آسیاب، عصاره‌گیری، تولید پودر و گرانول‌سازی و در نهایت بسته‌بندی را در داخل مجموعه خود انجام دهد و با داشتن خط تولید و ماشین‌آلات پیشرفته، اولین تولید‌کننده قهوه فوری در ایران تبدیل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024