آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

فاطمه ذوالقدر: غیبت استاندار گلستان و عدم پوشش خبری بحران سیل از سوی صداوسیما یعنی بی تدبیری و اهمیت ندادن به مردم



اخبار,اخبار سیاسی,فاطمه ذوالقدر

ذوالقدر عضو فراکسیون امید از عدم مدیریت مناسب بحران سیل در استان گلستان انتقاد کرد.

فاطمه ذوالقدر در گفتگو با انتخاب اظهار داشت: در استانه سال نو ، باران رحمت الهي هموطنان عزيزمان را در استان گلستان و بخصوص شهر گنبدكاووس با مشكلات و مخاطراتي مواجه كرده، كه برخي از علل إين مخاطرات، نتيجه نامهرباني با طبيعت در حفاظت از جنگل ها است. در اين شرايط مردم منطقه نيازمند امداد رساني و حمايت هرچه بيشتر مسئولان و نيروهاي امدادي هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم در وضعيت نامناسبي هستند كه تامين امنيت جاني ، مواد خوراكي و وسايل اوليه رفاهي بايد در اولويت قرار بگيرد.

 

عضو فراکسیون امید با اشاره به عدم پیگیری مناسب بحران پیش آمده از سوی مسئولان مربوطه ، تاکید کرد: متاسفانه در تماس هايي كه مردم منطقه با اينجانب داشتند از غيبت استاندار گلستان و از عدم پوشش خبري صدا وسيما گلايه مند بودند كه اين ها همه در صورت صحت امر و با توجه به هشدار هاي سازمان هواشناسي، حكايت از بي تدبيري و اهميت ندادن شرايط و مشكلات مردم دارد و يقينا بايد پس از رسيدگي فوري مسئولين خاطي پاسخگو بوده و مراجع قضايي نيز رسيدگي به اهمال احتمالي را در دستور كار قرار دهند و مجلس نيز بايد به موضوع ورود نمايد.

 

وی ادامه داد: وزارت كشور و شخص وزير محترم كشور به عنوان متولي اصلي و مسئول ستاد مديريت بحران بايد پاسخگوي ضعف عملكرد احتمالي دستگاه هاي ذيربط در كمك رساني ها و امدادرساني ها باشند. ضروري است ، وزيركشور، رييس ستاد بحران ، استاندار گلستان و مسئولين محلي، با جديت و رسیدگی فوری به موضوع ورود كرده و به وضعیت سیل زدگان پرداخته و با جبران خسارات وارده به هموطنانمان در این استان شادي و اميد را در سال نو براي اين عزيزان رقم زنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------