آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

یک واژه در سنگ قبر رستم قاسمی حاشیه‌ساز شد



رستم قاسمی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
یک واژه در سنگ قبر رستم قاسمی حاشیه‌ساز شد.

به گزارش رویداد۲۴، صابرین نیوز نوشت: آذرماه پارسال بود که ناگهان خبر فوت سردار مهندس رستم قاسمی بر اثر سرطان منتشر شد؛ از ساعات پیش تصویری از سنگ قبر مرحوم قاسمی در فضای مجازی منتشر شده که مورد تعجب و توجه مخاطبان قرار گرفته است.

 

در تصویر سنگ قبر ایشان عنوان شهادت حک شده است! جا دارد توضیح داده شود که علت استفاده از لقب خطیر و فرازمند شهید چه بوده است.

 

نکته مهم درباره «شهادت» رستم قاسمی این است که رستم قاسمی برای درمان به چین رفته نه ماموریت؛ دوما در زمان حضور در چین از سمت وزارت راه عزل شده بود و هیچ مسئولیتی نداشته است.

 

سوما فردی که دارای مسئولیت نیست پس در ماموریت هم نیست حتی اگر کارمند رسمی یک نهاد نظامی باشد. در واقع ایشان در آن زمان در اختیار کارگزینی بوده که در صورت برگشت به کار مسئولیت جدید ایشان با حکم فرمانده ارشد به وی ابلاغ شود.

 

چهارم و از همه مهمتر اینکه نوشته شده فرمانده یگان‌های رزمی! در حالیکه شخصا در مصاحبه با رویداد۲۴ گفته بود هیچ وقت حتی یک ساعت یا روز اموزش نظامی ندیده و هیچ وقت اسلحه بدست نگرفته است!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------