آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

ما که هیچ حداقل به حرف دوستان روس مان توجه کنید!



انتقاد بازیکنان روسیه از شرایط ایران،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

نواندیش نوشت: ماه ها است که صدای مردم از وضعیت اسفناک اینترنت بلند است، وضعیتی که چه در سرعت نت و چه در بحث فیلترینگ چیزی نزدیک به فاجعه است! با این حال علی رغم اینکه اینترنت هر روز در کشور کندتر می‌شود و به‌رغم همه اعتراض‌ها و شکایت‌ها از این موضوع، وزیر ارتباطات کاهش پهنای باند را «فیک‌نیوز» می‌داند!

 

در آخرین گزارش سایت speedtest نیز رتبه اینترنت همراه ایران کاهشی 7 پله‌ای داشته و به جایگاه 77ام در جهان رسیده؛ وضعیت برای اینترنت خانگی نیز به مراتب بدتر است و سرعت اینترنت در آن کمتر از 10 مگابیت بر ثانیه اعلام شده است.

 

هیچ کدام از این اعتراض ها اما تا امروز نتیجه نداشته و وزیر نیز به کلی منکر شرایط بد اینترنت می شود، صدای اعتراض در داخل هم که راه به جایی نبرده، اما حداقل از آقای وزیر و دوستان دولتی تقاضا داریم به سخنان دوستان فوتبالیست روس مان گوش کنند، ما که همواره صدای روس ها را بهتر می شنویم اکنون نیز این امید می رود که حداقل در این باره هم این را بشنویم و بدانیم که این اظهارات چه تاثیر منفی در افکار عمومی جهانی علیه ما می گذارد.

 

نیکلای کوملیچنکو بازیکن تیم ملی روسیه درباره وضعیت اینترنت در ایران گفت: از نظر زندگی روزمره واقعاً آن را دوست نداشتم. صادقانه بگویم، همه چیز در سطح بسیار پایینی بود. آخرین بازی خود را مقابل ازبکستان در تاشکند انجام داده بودیم. آنجا سطح راحتی بالاتری وجود داشت اما در تهران، به نوعی در هتل به طور کلی مشکلاتی وجود داشت به ویژه غذا. از اینترنت هم که چیزی نگویم. من در اتاقم در هتل اینترنت نداشتم. مجبور بودم در راهرو بنشینم تا به جایی وصل شوم. درست مثل ۱۰ سال پیش در روسیه، اگر یادتان باشد، زمانی که در بعضی جاها مجبور بودید به جایی بروید تا به اینترنت دسترسی پیدا کنید.

 

این اما تنها بازیکن تیم روس نبود و یکی دیگر از بازیکنان آنها نیز اظهارات مشابه ای را مطرح کرد، در مجموع دوستانی که امروز برادران لیلا را سیبل حملات خود کردند و معتقدند که این فیلم یا فیلم های مشابه با سیاه نمایی تصویری زشت از ایران به نمایش می گذارند باید بدانند که آنچه امروز تصویر ما را مخدوش می کند نه لزوما یک فیلم سینمایی که عدم رعایت بدیهیات و اظهارات این چنینی از سوی خارجی ها است!

 

رضا امیری

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------