آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

دولت آیین نامه اجرایی مربوط به طرح‌های بازآفرینی شهری را تصویب کرد



اخبار,اخبار سیاسی,هیات دولت
در جلسه امروز هیئت وزیران، آیین نامه اجرایی عملیات آماده سازی، محوطه سازی، تأمین خدمات روبنایی و زیربنایی و تکمیل واحدهای مسکن مهر، طرح‌های بازآفرینی شهری و احیای بافت‌های فرسوده تصویب شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور برگزار شد، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه داده شد تا سقف مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال، حداکثر ظرف سه ماه از زمان ابلاغ این آئین‌نامه، نسبت به افزایش سرمایه دولت در بانک مسکن اقدام کند.

 

دولت همچنین بانک مسکن را مکلف کرد نسبت به اعطای وام به متقاضیان ساخت مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری، مسکن مهر و واحدهای مسکونی در بافت‌های فرسوده با معرفی وزارت راه و شهرسازی به میزان ۴۰ هزار میلیارد ریال اقدام کند.

 

همچنین به موجب آئین نامه فوق، شرکت و سازمان ملی زمین و مسکن مکلف شدند در صورت درخواست مالکان اعیانی واحدهای مسکونی مهر در هر مجتمع و یا بلوک مسکونی به صورت جمعی یا انفرادی، نسبت به واگذاری قطعی عرصه زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله متعلق به خود به قیمت کارشناسی روز، به صورت نقد و یا نقد و اقساط اقدام کنند.

 

در ادامه جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و بررسی، به تصویب هیئت وزیران رسید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------