آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

ربیعی: شایعه استعفا در دولت واقعیت ندارد/ تشکیل کمیته بررسی ابعاد حادثه هواپیمای اوکراینی



اخبار,اخبار سیاسی,علی ربیعی
علی ربیعی، سخنگوی دولت شایعه استفا در دولت را تکذیب کرد.

علی ربیعی، سخنگوی دولت در گفت‌وگو با ایرنا شایعه‌های مربوط به استعفا در دولت را رد کرد. پیش از این در شبکه‌های اجتماعی شایعاتی مبنی بر استعفای یکی از چهره‌های برجسته دولت منتشر شده بود و گمانه‌زنی‌هایی نیز در شبکه‌های اجتماعی درباره این موضوع صورت گرفته بود. ربیعی با گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به مصوبات مهم امشب هیات دولت شایعه‌های مربوط به استعفا را رد کرد.

 

ربیعی با اشاره به جلسه امشب هیأت دولت که به ریاست معاون اول تشکیل شد، گفت که دو کمیته برای بررسی ابعاد دو حادثه کرمان و سقوط هواپیما در تهران تشکیل شده است. کمیته اول با مسؤولیت وزیر اطلاعات و کمیته دوم با عضویت جنیدی، ظریف، حاتمی، آوایی و ربیعی تشکیل شده‌اند. 

 

کمیته بررسی ابعاد حادثه هواپیمای اوکراینی در دولت تشکیل شد

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

امروز بعدازظهر قبل از شروع جلسه دولت، نیم ساعتی با آقای جهانگیری گفتگو داشتم‌. وی دلسوزانه، نگران ماجرای سقوط هواپیما و خانواده‌های جان‌باختگان بود. خوشبختانه امشب در دولت که به ریاست ایشان تشکیل شد تصمیمات قوی و موثری اتخاذ و دو کمیته تشکیل شد.  

 

‏یک کمیته برای پیگیری حادثه رخ داده منجر به فوت تعدادی از هموطنان در کرمان بامسئولیت آقای علوی وکمیته‌ دیگر برای بررسی ابعاد سقوط هواپیما،علل عدم اطلاع‌رسانی، شفاف نمودن موضوع ونیز مسایل بازمانده‌ها و خانواده‌های عزیزان ازدست رفته تعیین شد.دولت،مسایل را با جدیت دنبال خواهد کرد.

 

‏خانم جنیدی، آقایان ظریف،حاتمی، آوایی، اسلامی، شهیدی و اینجانب در کمیته پیگیری ابعاد سقوط هواپیمای اوکراینی حضور داریم.

 

‏بررسی علل و عوامل واقعه و تشخیص قصور و تقصیر در مسئولیت های مربوطه و رسیدگی به خانواده های جان باختگان و هرگونه پیگیری لازم، برعهده این کارگروه خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------