آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

احمدی نژاد: اراذل و اوباش برای برخورد با مردم در اعتراضات مسلح می‌شوند



اخبار,اخبار سیاسی,احمدی نژاد
احمدی نژاد مدعی شد: برخی نیروهای امنیتی برای برخورد با مردم در اعتراضات، اراذل و اوباش را مسلح می کنند.

به گزارش خبرفوری، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در هفتمین قسمت از مجموعه ویدیویی گزارش جمهور با عنوان "حوادث 88، کودتای اشرافیت علیه ملت" در مصاحبه با علی اکبرجوانفکر و عبدالرضا داوری، ابعاد انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در سال ۱۳۸۸ و حوادث پس از آن را تشریح کرد.

 

تیم امنیتی که برای افراد پرونده‌سازی و در نهایت آن‌ها را حذف‌فیزیکی می‌کند!

رییس دولت‌های نهم و دهم با بیان اینکه قدرتمندان به دنبال کسب منابع قدرت به غیر از مردم هستند، گفت: يكي از اين منابع قدرت و اقتدار، گروه‌هاي متشكل امنيتي است. مسئوليت و ماموريت اصلي نهاد امنيتي تضمین منافع ملي، حفظ حقوق مردم، استقلال كشور، باز كردن راه براي اراده ملت در حاكميت و تعيين سرنوشت است، اما این گروه کوچک امنیتی، مأموريت خود را به قدرت رساندن يا تثبيت قدرت اشراف سياسي و اقتصادي مي داند و اصلاً در سايه وجود اشراف سياسي و اقتصادي، زنده هستند و عمل مي كنند. ارعاب مردم و بویژه نخبگان،پرونده سازی برای منتقدان و معترضان و در نهایت حذف فیزیکی آنها از جمله کارهایی است که اين گروه، برای آن طراحي و برنامه‌ريزي می کند.

 

افشاگری احمدی‌نژاد درباره مسلح کردن اراذل و اوباش توسط برخی نیروهای امنیتی برای برخورد با مردم

از کارهای معمول باندهای رخنه کرده در نهادهای امنیتی سازماندهی و مسلح کردن اراذل و اوباش است تا در زمان اعتراض معقول مردم علیه طبقه اشراف سیاسی و اقتصادی با ایجاد بلوا زمینه برخورد با مردم را فراهم کنند؛ مستندات همه این موارد موجود است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------