آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

رئیسی: باید در یک ضرب العجل ۳ ماهه، کاهش سریع موجودی انبار‌های سازمان اموال تملیکی کلید بخورد



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهوری گفت: نیروهای اطلاعاتی باید عناصری که قاچاق سازمان یافته می کنند و دست‌های پشت پرده در این خصوص را شناسایی کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان بازدید از انبارهای سازمان امول تملیکی در بوشهر برضرورت مقابله با قاچاق سازمان یافته و جریان مافیایی پشت پرده در این خصوص تاکید کرد.

 

وی بیان کرد: یک سری از افراد دستگیر و با آنها برخورد و اموالی از آنها گرفته می‌شود اما اینها جزء عوامل پشت پرده نیستند و باید بتوانیم جریان مافیایی قاچاق را در این مسیر شناسایی کنیم.

 

رئیسی اضافه کرد: از همکاران می خواهم به خصوص در بخش‌های اطلاعاتی این مساله را بررسی و مافیای قاچاق را شناسایی کنند.

 

وی با بیان اینکه آوردن کالایی از سوی یک نفر در قالب شناور و یا کوله بر مساله اصلی ما نیست گفت: مساله ما بحث قاچاق سازمان یافته است یعنی جریان مافیایی قاچاق باید مورد بررسی قرار گیرد.

 

رئیس جمهوری از مرجع قضایی خواست این پرونده ها خیلی سریع تعیین تکلیف شود.

 

رئیسی یادآورشد: گذشت زمان برای اموال هم برای دولت و هم برای صاحب کالا (اگر قرار است مسترد شود) به طور حتم خسارت است.

 

وی ادامه داد: وضعیت انبارهای اموال تملیکی تصویر زیبایی نیست و باید این مشکل ساختاری برطرف شود.

 

رئیسی گفت: در یک ضرب العجل سه ماهه اصلاح ساختار و کاهش سریع موجودی انبارهای سازمان اموال تملیکی باید در کشور کلید بخورد.

 

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت امروز جمعه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

 

رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی و رئیس دفتر رئیس جمهوری همراهی می شود.

 

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله شهید محلاتی، نخلستان های اهرم و موزه شهید رئیس علی دلواری از جمله برنامه هایی است که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------