آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

رئیسی درمورد مذاکرات وین: آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم گیری هستند



ابراهیم رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس جمهور گفت: سیاست خارجی کشور تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان است. اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم. ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس جمهور  در سخنانی پیش از بیانات رهبر انقلاب اسلامی، در دیدار جمعی از مسئولان نظام و مهمانان شرکت‌کننده در کنفرانس وحدت اسلامی گفت: پیامبر اکرم(ص) را بزرگترین نعمت و قله تحول برای بشریت است و  امام تحول‌خواه ما نیز به تبعیت از رسول اکرم(ص) و با توکل به خدا و اتکاء به مردم قیام کرد و امروز نیز سند گام دوم انقلاب راهنمای تحول در همه بخش‌های کشور و پاسخ به نیاز مردم است.

 

 رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود مسئله کرونا و تأمین کالاهای اساسی را دو دغدغه اصلی در آغاز کار دولت برشمرد و گفت: امروز با واکسیناسیون گسترده گام بزرگی در صیانت از سلامت مردم برداشته شده و با تأمین کالاهای اساسی نگرانی‌ها در این زمینه رفع شده است.

 

 رئیس جمهور، سیاست خارجی کشور را تعامل گسترده با دنیا به‌ویژه همسایگان بیان کرد و با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را به مذاکره و مانند آن گره نمی‌زنیم، گفت: ما به آنچه تعهد کردیم پایبند هستیم اما آمریکا و اروپایی‌ها دچار بحران در تصمیم‌گیری هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------