آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

راه اندازی لشکر سایبری در قم



احمد حاجی زاده،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: لشکر فرهنگی حضرت قاسم (ع) با هدف مقابله با توطئه ها و تهدیدات دشمنان در فضای مجازی با حضور دانش آموزان آموزش دیده راه اندازی می شود.

احمد حاجی زاده روز جمعه در گفتگو با ایرنا گفت: امروز دشمنان با یأس و ناامیدی از فشارهای نظامی، جنگ نرم سختی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند و مهمترین ابزار و سلاح آنها، فضای مجازی است.

 

وی با اشاره به نگرانی های جدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رها شدن فضای مجازی در کشورمان، خاطرنشان کرد: متأسفانه شواهد نشان می دهد در عرصه فضای مجازی به خوبی کار نکرده ایم و مشکلات و چالش های بوجود آمده، همه مردم و دلسوزان را نگران کرده است.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم با بیان اینکه برای مقابله با جنگ نرم دشمنان، باید همان رویکردها و سازماندهی جنگ سخت و دوران دفاع مقدس را به کار بگیریم، اظهار داشت: لشکر حضرت قاسم(ع) در قالب گردان ها و گروهان های آموزش دیده دانش آموزی در قم تشکیل می شود.

 

وی از انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم برای تحقق این هدف خبر داد و گفت: مربیان و متخصصان فضای مجازی، دانش آموزان جوان و نوجوان قمی را به خوبی آموزش می دهند تا بتوانند به تبلیغ آموزه های دینی و انقلابی پرداخته و با توطئه ها و دسیسه های دشمنان در جنگ نرم مقابله کنند.

 

حاجی زاده در پایان تصریح کرد: همراه با بازگشایی مدارس، این طرح اجرایی خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با اجرای درست و احصاء نقاط ضعف و قوت آن، این طرح را به عنوان الگو در سراسر کشور مطرح کرده و گسترش دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------