آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

آقای سردار کوثری❗️ طالبان خانواده ایرانیان نیستند؛ اما با شما هم‌خانواده هستند



 اسماعیل کوثری,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

روزنامه آرمان امروز در مطلبی با عنوان «ایرانیان نه؛ تندرو‌ها با طالبان هم‌خانواده هستند» نوشت: می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیرو‌های تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم، ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.

  

 روزنامه آرمان امروز به اسماعیل کوثری، نماینده عضو جبهه پایداری که درگیری مرزی ایران و طالبان را دعوای خانوادگی توصیف کرده بود، پاسخ داده و خطاب به او گفته ایرانیان نه اما تندورها با طالبان هم‌خانواده هستند.

  

به گزارش آرمان امروز، در حالی که دولت سیزدهم در هفته‌های اخیر انتقادهایش را از «امارت اسلامی افغانستان» افزایش داده است و همینطور بعد از شهادت دو مرزبان ایرانی در درگیری‌های این هفته با نیروهای طالبان یکی از اعضای جبهه پایداری در ادعای عجیبی می‌گوید که دعوای ایران و طالبان درون خانواده‌گی و نباید آن را جدی گرفت.

 

در این مورد این سوال پیش می‌آید که چه شباهت ژنتیکی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان وجود دارد؟ در این مورد باید به شباهت تندروهای عرصه سیاسی ایران و طالب‌ها اشاره کنیم. البته می‌توانیم اینگونه بگوییم که شاید شباهت‌هایی بین نیروهای تندروی ایرانی و طالبان پیدا کنیم ولی اینکه ایرانیان با طالبان هم خانواده‌ هستند در هیچ اقلیمی نمی‌گنجد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------