آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

توضیح رئیس کمیسیون طرح جوانی جمعیت درمورد حواشی اظهارات اخیرش درباره دختران ایرانی/ نماینده تبریز: از مردم ایران عذرخواهی کن



ازدواج دختران ایرانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
رئیس کمیسیون ویژه رسیدگی به طرح جوانی جمعیت مجلس به جای پاسخ قانع‌کننده درباره صحبت‌هایش در مورد ازدواج دختران ایرانی، فقط به بیان این جمله که در این باره نشست خبری برگزار می‌کنم، اکتفا کرد. 

به  گزارش  فارس؛ امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تماس خبرنگار ما با وی به جای پاسخ درباره اظهارت حاشیه‌سازش درباره دختران ایرانی تلفن را قطع کرد.

 

وی به جای پاسخ قانع‌کننده درباره صحبت‌هایش در مورد ازدواج دختران ایرانی، فقط به بیان این جمله که در این باره نشست خبری برگزار می‌کنم، اکتفا کرد و تماس را قطع کرد.

 

 شب گذشته اخباری منتشر شد که در آن امیرحسین بانکی‌پور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی مصاحبه‌ای عنوان کرده که دختران مجرد با توجه به کمبود پسر مجرد در کشور با مسلمانان و شیعیان علاقه‌مند به ایران ازدواج کنند؛ از این طریق نه تنها توسعه فرهنگی اتفاق افتاده است و ارتباطات بین‌المللی تقویت می‌شود، بلکه این نسبیت به هم ریخته در کشور نیز بر طرف می‌شود.

 

نظری: "بانکی‌پور" از ساحت مقدس مادران و خواهران ایرانی عذرخواهی کند

نماینده خلخال در مجلس با اشاره به صحبتهای اخیر بانکی پور نماینده اصفهان درباره پیشنهادش برای «ازدواج بین‌المللی» گفت: از این نماینده مجلس می خواهم از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند. 

 

ازدواج دختران ایرانی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به گزارش ایسنا، سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: اینکه برخی از دوستان درباره ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه به بهانه توسعه روابط فرهنگی صحبت کردند، کاملا غلط است.

 

وی افزود: انتظار داریم رئیس مجلس فرصت دهد تا این نماینده از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.

 

نماینده مجلس: از بانوانی که به علت تقطیع صحبت‌هایم آزرده شدند، از طرف آن رسانه‌ها عذرخواهی می کنم

بانکی پور، رئیس کمیسیون مشترک قانون جوانی جمعیت در نشست علنی مجلس:

 

از نمایندگان انتظار دارم هر وقت در یک پیامک یا فضای مجازی اظهار نظری می شود، ابتدا صحبت را کامل بشنوند و بعد قضاوت کنند.

 

اظهار نظر مردم در مورد ازدواج زنان در یک محیط آکادمیک و علمی بود؛ تأکید داشتم این بحث رسانه‌ای نیست و مربوط به صاحب نظران است.

 

بر اساس سرشماری سال ۹۵ تعداد دختران و پسران مجرد آماده ازدواج کشور همتراز است.

 

در آن سخنرانی تذکر دادم که گروه سنی بانوان بالای ۳۰ سال بر اساس سرشماری سال ۹۵ یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر است و ۷۰۰ هزار نفر خانم هم یا جدا شدند یا همسرشان را از دست دادند.

 

فرهنگ غلطی که حتماً دختران با پسران بزرگتر از خودشان ازدواج کنند، به دخترانمان ضربه وارد می‌کند.

 

به فرزندان برخی خانم ها که با اندیشمندان خارج از کشور ازدواج کرده بودند، شناسنامه ایرانی ندادند.

 

به نوبه خودم از بانوانی که به علت تقطیع صحبت‌هایم آزرده شدند، از طرف آن رسانه‌ها عذرخواهی می کنم ولی معتقدم صورت مسئله ها را نباید پاک کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------