آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

روح الله زم از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه قرار داشت



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,روح الله زم
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت. 

به گزارش  ایسنا، سردار محمد تولایی با بیان اینکه روح الله زم یکی از مهره های کلیدی سرویس اطلاعاتی برای ایجاد فتنه در داخل کشور بود، گفت: این فرد شدیدا مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی قرار داشت اما در یک عملیات بسیار پیچیده اطلاعاتی توانستند زم را در تور اطلاعاتی خودشان بیندازند و دستگیر کنند.

 

وی درباره سایت آمد نیوز بیان کرد: این سایت تلاش می کرد علیه نظام و مسئولین نظام یک نوع افشاگری داشته باشد تا از این طریق فتنه و اختلاف بین صفوف متحد ایران ایجاد کند.

 

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه در مصاحبه با برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت وگو خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، مدت های مدیدی بود که روح الله زم و تحرکات وی را زیر نظر داشتند و تقریبا از دو سال پیش در تور اطلاعاتی سپاه پاسداران قرار داشت و در نهایتا با همکاری سرویس های اطلاعاتی دیگر توانستیم وی را دستگیر کنیم.

 

وی بیان کرد: همه فریب خوردگانی که در دامان سیستم های اطلاعاتی افتادند و ضد انقلاب در حال سوء استفاده از آن ها است باید بدانند، سرویس های اطلاعاتی این کشورها به محض اینکه فشاری به آن ها بیاید و یا تهدیدی علیه آن ها ایجاد شود همه داده های خودشان را فدا می کنند. نمونه این موضوع را در کردهای شمال سوریه مشاهد کردید که آمریکایی ها به محض اینکه متوجه شدند ترکیه قرار است به این منطقه حمله کند، آنجا را ترک کردند علی رغم حمایت هایی که قول داده بودند اما مواضع خود را ترک کردند و ارتش ترکیه نیز به این منطقه حمله کرد.

 

تولایی بیان کرد: نیروهای فریب خورده ای که برای ضد انقلاب کار می کنند هیچ گاه روی نیروهای اطلاعاتی دشمن حساب باز نکنند و بهتر است خودشان به آغوش ملت ایران باز گردند و قبل از اینکه به دام نهادهای امنیتی ایران مانند اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات بیفتند، خودشان اظهار پشیمانی کنند تا ان شاء الله مسیر رشد و تکاملشان در آغوش ملت ایران تداوم پیدا کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------