آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

آیت الله شبیری زنجانی قرنطینه شد/ رییس دفتر تکذیب کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,شبیری زنجانی
در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری #کرونا کلیه اعضاء دفتر... 

 به گزارش خبر فوری، در پی درگذشت آقای حاج سید مجتبی فاضلی مسئول اجرایی و مالی دفتر آیت الله العظمی شبیری زنجانی بر اثر بیماری #کرونا کلیه اعضاء دفتر و نزدیکان وى تحت قرنطینه (Quarantine) قرار گرفته اند تا مورد معاینه و در صورت لزوم آزمایش قرار بگیرند.

 

دفتر آیت الله شبیری زنجانی: خبر قرنطینه آیت الله نادرست است 

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا شایعات مربوط به ورود آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و اعضای دفتر ایشان در قرنطینه در چارچوب اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی بیماری کرونا نادرست است.

 

رییس دفتر آیت الله شبیری زنجانی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا، اعمال قرنطینه برای این مرجع تقلید و دفتر ایشان را به خاطر بیماری کرونا تکذیب کرد و گفت: حال این مرجع تقلید خوب است و در منزل در حال استراحت هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا باباخانی همچنین در خصوص فوت یکی از اعضای دفتر در روزهای اخیر و ارتباط دادن آن با بیماری کرونا گفت: آقای فاضلی مسئول مالی دفتر از دو هفته قبل بیمار بودند، ایشان سابقه بیماری دیابت داشتند و فوت معلوم نیست به دلیل سرماخوردگی، آنفولانزا و یا کرونا باشد ولی سابقه بیماری داشتند.

 

وی قرنطینه دفتر را نیز رد کرد و گفت: در دفتر آیت الله شبیری زنجانی به دلیل رعایت مسائل بهداشتی روزانه دو نفر حضور دارند و حال آیت الله شبیری زنجانی هم خوب بوده و به بیماری کرونا مبتلا نشده اند.

 

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم اکنون در منزل در حال استراحت هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------