آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

زیباکلام: اصولگرا‌ها با جو بایدن مذاکره می‌کنند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,زیباکلام
صادق زیباکلام می گوید: ‌با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی آغاز شود؛ اما برجام ۱۴۰۰ در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد.

  صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تغییر سیاست های ایران در قبال آمریکا در دوره ریاست جمهوری بایدن گفت: من معتقدم اگر انتخاب آقای بایدن قطعی شود و در نهایت او از دوماه دیگر رئیس جمهور آمریکا شود، مساله ای در رابطه ایران و آمریکا تغییر پیدا نمی کند. مقصودم رویکرد آمریکا ستیزی است که ظرف ۴۰ سال گذشته جاری بوده است. در اصل دشمنی ایران و آمریکا تغییری ایجاد نمی کند. چون آمریکا ستیزی عمود خیمه جمهوری اسلامی است.

 

وی افزود:‌با روی کارآمدن جو بایدن در آمریکا، ممکن است مذاکرات در همین دولت آقای روحانی آغاز شود؛ اما برجام ۱۴۰۰ در دولت بعدی اتفاق خواهد افتاد. چون در انتخابات ۱۴۰۰ حامیان اصلاح طلبان پای صندوق های رای نخواهند رفت. بنابراین این اصولگرایان هستند که پیروز انتخابات خواهند بود و مذاکرات توسط اصولگرایان پیش خواهد رفت.

 

این چهره اصلاح طلب پیش بینی کرد: از سوی دیگر چون اصولگرایان دولت و مجلس را در اختیار خواهند داشت، مشکلی که در برجام قبلی شاهد آن بودیم را شاهد نخواهیم بود. چون در برجام قبلی مجلس اصولگرایان هر اقدامی را برای عدم موفقیت برجام انجام داد. اما برجام ۱۴۰۰ اصولگرایان می تواند موفقیت بیشتری نسبت به برجام قبلی داشته باشد.

 

خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------