آخرین اخبار سیاسی

پزشکیان,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دریافتی ناچیز کارمندان دولت بستر اشاعه فساد اداری است/ FATF داخلی می‌تواند مانع بروز فساد شود

وزیر بهداشت و درمان در دولت اصلاحات می‌گوید: وقتی چرخ زندگی مردم نمی‌چرخد افراد برای گرفتن و دادن مبالغی تحت عنوان «شیرینی» توجیه پیدا…

مخالفان برجام و روحانی می خواهند با آمریکایی ها دیزی دو نفره بخورند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محمدرضا خباز
عضو حزب اعتماد ملی می گوید: مخالفان برجام که از روز اول با برجام مخالف بودند و خلاف نظر رهبری عمل کردند الان با این کارشان دارند به بایدن این سرخط را می دهند که با این دولت مذاکره نکن! 

محمدرضا خباز، نماینده ادوار مجلس در بخشی از گفتگوی خود با خبرآنلاین، درباره مصوبه برجامی مجلس، گفت: هدفشان این بود که گربه را دم حجله بکشند، مخالفان برجام می خواهند کاری کنند که مذاکرات در این دولت اتفاق نیفتد، چون بایدن اعلام کرد من به برجام برمی گردم، اگر آنها به برجام برگردند مذاکرات از نو ادامه پیدا می کند و مخالفان برجام که از روز اول با برجام مخالف بودند و خلاف نظر رهبری عمل کردند الان با این کارشان دارند به بایدن این سرخط را می دهند که با این دولت مذاکره نکن!

 

خباز ادامه داد: وزیر امور خارجه با صراحت گفت که به من از آمریکا خبر می دهند که در داخل کشور عده ای با آنها تماس می گیرند و می گویند که با این دولت مذاکره نکنید و با دولت بعدی که ما هستیم مذاکرات آرام تر و بهتر و روبازتر و برای شما پرفایده تری خواهد بود. کسی که انقدر به کشورش علاقه ای ندارد و انقدر برای کوبیدن مخالف خودش که جناح اصلاح طلب است حاضر است همه چیز کشور را به باد دهد، قابل اعتماد نیست.

 

وی تاکید کرد: کسی که حاضر است برای کوبیدن رقیب خودش به نوعی جاسوسی آمریکا را کند و با آن از الان دیزی دو نفره بخورد یا با هم قهوه سرو کنند (از حالا برای ۹ ماه دیگر) نشان دهنده این است که حاضرند یک قیصریه ای را به یک دستمال بفروشند و انقدر عقل و تدبیر ندارند که امریکا، امریکاست و با شما هم که کنار بیاید او حامی درجه یک اسرائیل است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------