آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

مسیح مهاجری: هرکس مختصر عقلی داشته باشد، عدم صلاحیت احمدی نژاد را تشخیص می‌دهد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , مسیح مهاجری
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آنچه آقای حدادعادل درباره عدم امکان حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات 1400 گفته، می‌تواند تحلیل او از وضعیت کسی باشد که هم در دوران ریاست جمهوری و هم قبل و بعد از آن با عملکرد خود ذره‌ای تردید برای عقلای قوم در مورد عدم صلاحیت خود برای تکیه‌زدن بر صندلی ریاست جمهوری باقی نگذاشته است.

به گزارش دیده بان ایران؛ مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در جدال لفظی آقایان حدادعادل و احمدی‌نژاد، هرچند نمی‌توان هیچیک را حق یا باطل مطلق دانست اما واقعیت‌هائی خودنمائی می‌کنند که از کنار آنها نباید بی‌تفاوت عبور کرد.

 

این جدال اگر شخصی بود، قابل اعتنا نبود ولی چون محتوائی دارد که به حکمرانی و مصالح عمومی مربوط می‌شود، پرداختن به آن برای روشنگری اذهان نسل امروز که ممکن است بعضی وقایع را به خاطر نداشته باشند و نسل‌های آینده که باید با تاریخ آشنا شوند لازم به نظر می‌رسد.

 

آنچه آقای حدادعادل درباره عدم امکان حضور محمود احمدی‌نژاد در انتخابات 1400 گفته، می‌تواند تحلیل او از وضعیت کسی باشد که هم در دوران ریاست جمهوری و هم قبل و بعد از آن با عملکرد خود ذره‌ای تردید برای عقلای قوم در مورد عدم صلاحیت خود برای تکیه‌زدن بر صندلی ریاست جمهوری باقی نگذاشته است.

 

پرونده دوران استانداری اردبیل، پرونده‌های دوران شهرداری تهران، ضربه‌های هولناکی که در دوران ریاست جمهوری به کشور از جهات مختلف به‌ویژه ویران کردن بنیان‌های اخلاقی، ایجاد تفرقه و نهادینه کردن دروغ و دغل و مواضع انحرافی فراوانی که در سال‌های بعد از ریاست جمهوری تا امروز داشته و دارد، همگی اسناد روشنی هستند که عدم صلاحیت او را نه‌تنها برای ریاست جمهوری بلکه برای هر مسئولیت دیگری در نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند. هرکس مختصر عقلی داشته باشد، عدم صلاحیت این شخص را تشخیص می‌دهد و بسیار طبیعی است که شورای نگهبان نیز چنین تشخیصی داشته باشد.

 

 در همین سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد نیز رگه‌های دروغ و خدعه کاملاً مشهودند. حواله دادن بوسیدن دست فرح توسط آقای غلامعلی حدادعادل به فیلمی در یک کامپیوتر نابودشده، استناد به چیزی است که هرگز قابل دسترسی نیست کمااینکه خود را در معرض درخواست مکرر مردم برای بازگشت به حکومت جهت نجات کشور معرفی کردن نیز از قماش نیرنگ‌های همیشگی همان کسی است که با توسل به «هاله‌ نور» در سازمان ملل و «شناخته شده بودن برای کودکان نیویورک» این روزها کلیپ‌های آنها در فضای مجازی مایه تمسخر عموم کاربران هستند.

 

همه می‌دانند که آوردن عده‌ای از اینجا و آنجا به تهران با هزینه کردن پول‌های پس‌افکنده از دوران قدرت، بازی با شعور مردم است نه درخواست مردم برای بازگشت به حکومت آنهم برای «نجات کشور»! ویرانی‌های برجای مانده از دولت‌های نهم و دهم هنوز ترمیم نشده‌اند و هزینه‌ها و وقت‌های بسیار دیگری از این کشور و این مردم باید صرف بازگرداندن کشور به شرایط قبل از دولت‌های نهم و دهم شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------