آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نماینده مجلس: «سعید نمکی» مقصر افزایش مرگ و میر کرونا در سیستان و بلوچستان است



نماینده مجلس,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
نماینده مردم زاهدان با بیان اینکه نمکی مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است، خواستار ورود قوه قضائیه به پرونده بررسی عملکرد وزیر بهداشت شد.

به گزارش مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی فداحسین مالکی نماینده زاهدان در تذکر شفاهی خطاب به وزیر بهداشت، گفت: جنابعالی اخیرا در نامه ای به وزیر بهداشت کشور هند اعلام آمادگی کرده اید تا از نظر تجهیزات بهداشتی و دارویی به مردم این کشور برای مقابله با کرونا کمک کنید.

 

وی افزود: وزیر بهداشت، نیازی نیست به هند برود. سری به استان سیستان و بلوچستان بزنید و با ویروس هندی که وارد این استان شده مبارزه کنید و تجهیزات خود را در اختیار این استان قرار دهید.

 

عضو کیمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: روزانه بیش از ۱۲۰۰ نفر از مردم سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا می‌شوند اما وزیر بهداشت حتی جواب تلفن استاندار را نمی دهد و مدیریتی بر ستاد کرونای استان ندارد.

 

مالکی افزود: نمکی ۶ ماه پیش قول داد تغییرات اساسی از نظر بهداشتی و درمانی در این استان صورت گیرد اما هنوز به وعده خود عمل نکرده است.

 

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت مقصر اصلی افزایش مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان است. دستگاه قضایی باید به این موضوع ورود کند. دادستان زاهدان اخیرا ورودی به عملکرد وزیر بهداشت در این زمینه داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------