آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

جهانگیری: امروز نمی‌توان به مردم دروغ گفت



جهانگیری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
معاون اول رییس جمهور گفت: امروز نمی توان به مردم دروغ گفت. 

به  گزارش ایسنا: معاون اول رییس جمهور گفت: امروز نمی توان به مردم دروغ گفت.

  

* (با تاکید بر اینکه باید از گذشته درس عبرت گرفت، به مقاومت در استفاده از همه پدیده های نو نظیر راه آهن، تلویزیون، ویدیو و ماهواره اشاره کرد): در مقطعی از تلویزیون به عنوان اتاق شیطان یاد می شد. این در حالی است که امروز در همه روستاهای کشور از این تجهیزات دنیای ارتباطات استفاده می شود. باید در نظر داشت که با علم و فناوری نمی توان مبارزه کرد البته این مباحث نیازمند قواعد و قوانین حکمرانی دقیقی هستند که باید به درستی نوشته شود.

 

* ممکن است شبکه ای در فضای مجازی ایجاد و تحت تاثیر سیاست های جایی از دنیا قرار داشته باشد و عوارضی برای کشور به وجود آورد اما باید در نظر داشت که نمی توان با مردم خود مبارزه کرد و پیشرفت کشور در سازگاری، گفتگو و جلب مشارکت مردم برای وضع قوانین جدید است.

 

* امکانپذیر نیست که در دنیای امروز مطلبی را از مردم مخفی و یا بر آنها تحمیل کرد. امروز نمی توان به مردم دروغ گفت. کشور در مرحله ای قرار دارد که نمی توان به مردم چیزی گفت ولی کار دیگری انجام داد.

 

* (با اشاره به فعالیت اقتصادی چندین میلیون ایرانی در فضای مجازی و اینترنت): اینترنت از مواضع آشکار عدالت خواهی در کشور است تا جایی که یک روستایی در منطقه خاش در سیستان بلوچستان با استفاده از اینترنت و ایجاد کسب و کار توانسته کالاهای خود را با جلب مشتری به سراسر دنیا بفروشد که این مهم از مزایای بسیار زیاد گسترش اینترنت و پهنای باند در کشور است که با تلاش های دولت تدبیر و امید فراهم شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------