آخرین اخبار سیاسی

کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حذف کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق

کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق (ع) حذف شد. به گزارش هم‌میهن، دانشگاه امام صادق به دلیل حجم بالای اعتراضات برای حضور کاظم…

آشوب در فضای مجازی در واکنش به تغییر کنداکتور صداوسیما به خاطر آقازاده ۱۱ ساله یاسر جبرائیلی



 یاسر جبرائیلی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
انتشار یک پست عجیب از یاسر جبرائیلی که تلاش کرده دینداریِ خودش و خانواده‌اش را تبلیغ کند در روزهای گذشته حواشی بسیاری داشته است. 

جبرائیلی خواسته از همزمانی وقت اذان با تکرار سریال ساختمان پزشکان انتقاد کند اما روندی که خودش در آن پست جنجالی توضیح داده در واقع نشان از یک رانت دارد. جامعه هم که خب حساسیت بالایی نسبت به رانت دارد و اصلا در این شرایط فوق ناگوار و بی‌نظیر در دنیا شاید آتش فلاکت‌زدگی ایران از گور رانت بلند می‌شود، اینجا پست جبرائیلی را گذاشتیم و چند واکنش مجازی.

 

یاسر جبرائیلی نوشت: امروز وقت اذان ظهر سید حسین ۱۱ ساله ما ناراحت بود از اینکه از یک طرف سریال ساختمان پزشکان در حال پخش است و دوست دارد تماشایش کند و از طرف دیگر می‌خواهد نماز اول وقت بخواند. گفتیم سریال رو ببین بعد نماز می‌خونی. پای سریال نشست، ما نماز خوندیم و سفره نهار انداختیم. نهارش را نخورد، تلویزیون را هم خاموش کرد و رفت نماز خواند، اما اعصابش خرد بود. کنار کشیدم و گفتم چیه بابا؟ گفت تا اذان تموم میشه بقیه سریال رو پخش می‌کنن فرصت نماز خوندن نذاشتن. گریه کرد...برخی شبکه‌ها مثل شبکه پویا درباره این مسئله مهم دقت دارند و رعایت می‌کنند، اما برای تعدادی دیگر از شبکه‌ها یا اساسا این مسئله اهمیت ندارد، یا در تنظیم کنداکتور کاهلی و تنبلی می‌کنند و به تبعات کارشان واقف نیستند.

 

کودک و نوجوان در حال رشد برایش سوال پیش می‌آید چرا نماز اول وقت که اینقدر رویش حساسیت وجود دارد، برای صدا و سیما اهمیت ندارد؟ به نظرتان ذهن جوال و در حال رشد کودک و نوجوان چه پاسخی به این پرسش می‌دهد؟ تضادی که صدا و سیما میان علاقه فرزندان ما به یک سریال و خواندن نماز اول وقت ایجاد می‌کند، چه اثر تربیتی روی آنها می‌گذارد؟!

 

آقای احسانی مدیر شبکه نسیم پیام دادند و گفتند که این مسئله را از فردا حل خواهند کرد. ان‌شاءالله در تمامی شبکه‌ها و برنامه‌های صدا و سیما اصلاح لازم صورت گیرد. در کامنت‌ها درباره گاندو هم این اشکال مطرح شده بود. آقای فروغی نیز گفتند سعی می‌کنند با فاصله از اذان پخش کنند.

 

کاربری در این باره نوشت: ۶ دقیقه آگهی بازرگانی بعد از اذان ظهر امروز در شبکه نسیم، برای حسین جبراییلی ۱۱ ساله از تهران، که خواست سریال را از دست ندهد. ۵۴۲ قربانی جدید کرونا، برای یاسرجبراییلی که خواست واکسن خارجی وارد نشود.

 

کاربری این طور نوشت: پسر یاسرجبرائیلی نمی‌خواد دو هفته باباش بمونه خونه پیشش؟

آمار بدجور بالا رفته شاید قرنطینه کنن

 

کاربر دیگر نوشت: مشکل ما اینجاست که پسر یاسرجبرائیلی برنامه نود نمیدید.

 

دیگری در این باره این طور نوشت: این یاسر جبرائیلی که برای گریه شازده پسرش برنامه پخش یک کانال رو تغییر داده همونه که چند ماه پیش دوره افتاده بود تو شبکه‌های مختلف و میگفت که دولت باید همین چند تا دونه واکسن وارداتی رو هم پس بده و ملت باید منتظر برکت باشند.

 

 یاسر جبرائیلی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

دیگری نوشت: اون از آقازاده حداد عادل که به خاطرش مدرسه ساختن اینم از آقا زاده یاسر جبرائیلی که به خاطرش کنداکتور سازمان عریض و طویلی مثل صدا و سیما رو عوض کردن.

 

کاربری نوشت: پسر دیوید بکام نهایتا تونست با پول آخر یه کارتون شونصد قسمتی رو عوض کنه ولی پسر یاسر جبرائیلی با ۰ هزینه کنداکتور صداوسیما یه مملکت رو عوض کرد.

 

کاربری این طور نوشت: پسر یاسر جبراییلی برای اول شهریور مشق نداره، به خاطرش شروع شهریور رو یه کم عقب بندازن؟!

 

کاربری در این باره نوشت: پسر یاسر جبرائیلی نمیخواد کارت ملی هوشمند بگیره؟! دو سه ساله درخواست کارت ملی جدید دادم، هنوز نیومده!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------