آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

نخستین تغییر در کابینه رئیسی/ چرا رستم قاسمی از وزارت راه کنار می رود ؟



 کابینه رئیسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

 

سایت فردا نوشت: این طور که شنیده می‌شود، کابینه سیزدهم با تغییراتی همراه خواهد بود. یک کانال تلگرامی امروز از رفتنی بودن رستم قاسمی خبر داده است.

 

زمزمه ایجاد تغییرات در دولت مدتی است که شروع شده، البته این موضوع تازگی ندارد و همواره و در همه دولت‌ها چنین حرف‌هایی مطرح بوده است. بعضا ثابت شده که مساله از حاشیه و شایعه فراتر نمی‌رود و بعضا هم گمانه‌زنی‌ها درست از آب درآمده و فرد مورد نظر رفتنی شده است.

 

حالا اما حرف از کابینه ابراهیم رئیسی است. چندی قبل برخی با اشاره به شایعاتی که درباره اختلاف رئیسی و خاندوزی مطرح شده بود، وزیر اقتصاد را اولین گزینه رفتنی از دولت دانسته بودند. مشخصا روزنامه اصلاح طلب شرق خاندوزی را «اولین اخراجی» خوانده بود.

 

حالا اما کانال تلگرامی «عصر ما» یک گمانه جدید را مطرح کرده و از رستم قاسمی می‌گوید. در این گزارش آمده است: رستم قاسمی اگرچه خود را در قد و قواره ریاست جمهوری می‌دید اما به وزارت رسید. به کمتر از وزارت نفت هم راضی نبود و قدری طول کشید تا متوجه شود وزارت مسکن و شهرسازی را به او داده‌اند؛ موقعیتی که انگار برایش ماندنی نیست.

 

 کابینه رئیسی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

طبق اطلاع خبرنگار «عصر ما» او رفتنی است و احتمالا تا همین چند ماه مانده به نوروز وزارتخانه را تحویل خواهد داد. دلیلش هم گویا بیماری سختی است که یکباره از راه رسیده و امکان ادامه فعالیت اجرایی آن هم در اندازه وزارت را از او گرفته است.

 

خداحافظی رستم قاسمی دیر یا روز قطعی شده، رسانه‌ای و اجرایی می‌شود اما حرف این است که جایگزین او در دولت رئیسی کیست؟!

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که #رئیسی #سعید_محمد را برای این کار در نظر گرفته است! تصمیمی که اگر مخالفت‌های گسترده بخشی از اصولگرایان با محمد را در نظر داشته‌ باشیم بسیار عجیب و قابل تامل به نظر خواهد رسید.

 

 انتخاب او با انتقاداتی از درون جریان اصولگرایی همراه خواهد بود و باید دید که رئیسی واقعا ریسک کرده و از چنین موقعیتی برای خود یک چالش جدید می‌سازد یا خیر؟

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------