آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: دولت می‌خواهد قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه دارد

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: من گفتم دلار در بدبینانه‌ترین حالت به ۱۰۰ هزار تومان می‌رسد، اما گفتم به ۸۰ هزار…

انتخابات شورای شهر الکترونیکی برگزار می‌شود



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,انتخابات شورای شهر

در انتخابات آینده شوراهای شهر و وروستا روند رای‌گیری با توجه به اصلاح قانون جدید که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مصوب شده و در مجلس نیز بررسی خواهد شد قطعا انتخابات باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

 عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس گفت: انتخابات شورای شهر و روستا آینده به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.

 

به گزارش میزان محمد محمودی عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس درباره روند آمادگی دستگاه‌های مرتبط با برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک درکشور اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به مصوبه قانونی مربوط به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک این بستر و زمینه در کشورمان وجود دارد که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شود.

 

وی افزود: بدون شک در انتخابات آینده شوراهای شهر و وروستا روند رای‌گیری با توجه به اصلاح قانون جدید که در کمیسیون شوراها و امور داخلی مصوب شده و در مجلس نیز بررسی خواهد شد قطعا انتخابات باید به صورت الکترونیکی برگزار شود.

 

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی مجلس با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در اعلام سریع نتایج تاثیرگذار خواهد بود، تاکیدکرد: ما می توانیم از این موضوع به خوبی در انتخابات استفاده کنیم و نتایج را بسیار سریع به مردم اعلام کنیم.

 

محمودی خاطرنشان کرد: اگر از نظر نرم‌افزاری و برنامه امکان وجود تخلف در روند برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک وجوددارد شورای نگهبان و وزارت کشور می‌توانند با استفاده از کارشناسان برجسته در این حیطه وارد عمل شوند و در راستای بررسی زمینه‌های وقوع عدم تخلف در این حیطه وارد عمل شوند.

 

وی در پایان اظهار کرد: درحال حاضر هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک در کشورمان وجود ندارد اما بستر و زمینه این کار باید از سوی دستگاه‌های مسئول مورد تایید قرار گیرد تا این موضوع عملیاتی شود. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------