آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود

«موضوعات دیگری که مطرح است موضوع تزلزل اعتماد مردم را نسبت به مسئولین و به طور خاص نهاد نماز جمعه و ستاد امربه معروف و نهی از منکر فراهم…

وزیر اطلاعات: امنیت کشور نتیجه همدلی تمامی دستگاه ها و همراهی مردم است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,

وزیر اطلاعات گفت: با وجود این‌که ناامنی‌هایی در برخی از کشورهای همجوار و همسایه وجود دارد اما امنیت بی‌بدیلی در کشورمان حکمفرماست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد تصریح کرد: این امر مهم نتیجه پیوند مستحکم بین سربازان امام زمان (عج)، همدلی و همبستگی تمامی مسئولان و سایر نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همراهی مردم است.

 

او در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به تفاوت دیدگاهی که در امور سیاسی وجود دارد کرد و افزود: گرچه فراز و نشیب هایی در این زمینه داریم اما رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) همچون سکانداری کشور را درست هدایت می‌کنند.

 

وزیر اطلاعات اظهار کرد: همیشه بین دستگاه‌های حاکمیتی کشور همدلی، همراهی، تفاهم و وحدت بوده که امنیت نتیجه این همراهی‌هاست.

 

او به برخی از تحرکات دشمن برای ضربه زدن به کشور اشاره کرد و گفت: اما، هیچگاه دشمنان موفق نبوده‌اند و حتی نتوانسته‌اند در یک مورد نیز خودی نشان دهند.

 

وزیر اطلاعات گفت: خراسان شمالی همیشه آرام و امن بوده است و همیشه صدای وحدت و هم نوایی از این استان شنیده شده است که این امر نشان دهنده همدلی و همراهی بین تمامی مسئولان است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------