خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت



خرید ترکمتر,آچار ترکمتر

آچار ترکمتر

 

آچار ترکمتر که به آن گشتاور سنج، آچار ترک و یا ترک رنچ هم گفته می شود، ابزاری است برای بستن انواع پیچ و مهره با در نظر گرفتن یک گشتاور مشخص. معمولاً شاخص گشتاور این نوع آچار با توجه به کشور سازنده و برند آن تفاوت دارد؛ به عنوان مثال، اگر ترکمتر در کشورهایی مانند انگلستان یا آمریکا تولید شده باشد، برخلاف استانداردهای جهانی که شاخص این ابزار نیوتن در متر است، به اینچ در پوند یا فوت در پوند تغییر خواهد کرد.  

 

به دلیل وجود ریزه کاری های زیاد برای خرید این ابزار تصمیم گرفتیم تا در این مقاله در خصوص خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت مطالبی را ارائه دهیم؛ پس در صورت تمایل به کسب اطلاعات در این حوزه، تا انتها با ما همراه باشید. 

 

برای خرید مولتی پلایر که یکی دیگر از ابزار اندازه گیری دقیق است به سایت ابزارمال مراجعه نمایید.

 

کاربرد آچار ترکمتر

قبل از این که بخواهیم در خصوص خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت نکات مهمی را بیان کنیم، بهتر است به طور مختصر به کاربرد این ابزار و هم چنین انواع آن اشاره شود تا پی به اهمیت خرید صحیح آن ببرید. 

 

به طور کلی ، ترکمتر در اغلب فعالیت های صنعتی و ساخت و ساز کاربرد دارد؛ به عنوان مثال می توان از آن در صنایع ساخت و ساز ماشین آلات صنعتی، ساختمان سازی، خودرو سازی و ... استفاده کرد. 

 

همان طور که پیشتر اشاره کردیم، این آچار بیشتر زمانی کاربرد دارد که قرار است پیچ و مهره‌ ها با توجه به میزان گشتاور معین شده ای بسته شوند. در واقع، در چنین شرایطی، ترکمتر این امکان را فراهم می کند که میزان فشار وارده بر اتصالات را کنترل کرده و بدین وسیله از انجام صحیح کار اطمینان حاصل کنند. به عنوان مثال، در صنایع خودرو سازی این مورد از اهمیت بسزایی برخوردار است زیرا تمام اتصالات خودرو باید با میزان گشتاور صحیحی بسته شوند تا متعاقباً مشکلات فنی برای خودرو به وجود نیاید و از کیفیت بالایی برخوردار شود.

 

خرید ترکمتر,کاربرد آچار ترکمتر

کاربرد آچار ترکمتر

 

انواع آچار ترکمتر

ابزار ترکمتر انواع گوناگونی دارد که با توجه به مشخصات آن ها تقسیم بندی می شوند و از آن جایی که برای خرید ترکمتر مناسب باید با انواع و کاربردهای هر یک آشنا بود، در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد: 

ترکمتر تقه ای: ترکمتر تقه ای بیشتر در کارگاه‌ های صنعتی کاربرد دارد و به این دلیل، به آن تقه ای یا ضربه ای گفته می شود که در هنگام کار با آن، به محض این که  گشتاور به میزان معین شده برسد، کاربر، تقه یا ضربه ای را احساس خواهد کرد.  

 

ترکمتر کمرشکن: ترکمتر کمرشکن زیر مجموعه‌ ای از مدل ترکمتر تقه ای به شمار می رود با این تفاوت که در بخش میانی این نوع ترکمتر، لولایی تعبیه ‌شده است که وقتی گشتاور معین شده حاصل می شود، ترکمتر از آن ناحیه تا می شود و یا به عبارتی می شکند. 

 

ترکمتر ساعتی یا عقربه‌ ای: همان طور که از نام این نوع ترکمتر پیداست، روی آن عقربه ای تعبیه شده است تا بتوان به کمک آن، گشتاور وارد شده را مشاهده کرد. این نوع ترکمتر بیشتر در خطوط تولید کارخانه‌ ها استفاده می شود.

 

ترکمتر دیجیتال: از پیشرفته ترین انواع ترکمترها هستند و بیشتر به ترکمترهای عقربه ای شبیه هستند ولی نسبت به آن ها دقت بالاتری دارند. این نوع از ترکمترها قابلیت اتصال به کامپیوتر را هم دارند. 

 

ترکمتر برقی یا شارژی: از ترکمتر برقی یا شارژی روی پیچ گوشتی یا دریل شارژی استفاده می شود و کارایی آن مانند سایر انواع ترکمتر است. 

 

ترکمتر کرنومتری: ترکمتر کرنومتری دارای طراحی ساده ‌ای است و به همین دلیل، کار با آن هم آسان است و تنها کافی است انتهای دسته آن را فشار دهید و بچرخانید.  

 

ترکمتر جغجغه ‌ای:این مدل ترکمتر نیز یک ترکمتر تقه ای محسوب میشود با این تفاوت که ترکمتر تقه ای در زمان رسیدن به گشتاور مناسب صدای بلندی ساتع میکند اما صدای ترکمتر جغجغه ای  کمتر است و کاربر صدای شبیه به کلیک موس رایانه را زیر دست خود حس میکند.

 

ترکمتر بادی: ترکمتر بادی اغلب در صنایعی نظیر پترشیمی، فولاد سازی، کشتی سازی و ... مورد استفاده قرار می گیرد زیرا در این صنایع، معمولاً گشتاور تعیین شده به اندازه ای زیاد است که به صورت دستی نمی توان آن را انجام داد. لازم به توضیح است که ترکمترهای دستی می توانند گشتاوری تا 3 هزار نیوتن و ترکمترهای بادی می توانند گشتاوری تا 80 هزار نیوتن را تحمل کنند.

 

ترکمتر هیدرولیکی: از این نوع ترکمتر هم در صنایع سنگین استفاده می شود با این تفاوت که بیشتر برای محیط‌ هایی که نمی ‌توان در آن ها از هوای فشرده استفاده کرد، کاربرد دارند. 

 

ترکمتر شاهینی: در ترکمتر شاهینی می توان در زمان بستن پیچ ‌ها از مقدار نیروی اعمال‌ شده به آن ها مطلع شد. 

 

انواع آچار ترکمتر

انواع آچار ترکمتر

 

نکات مهم برای خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت

همان طور که گفتیم، ترکمترها انواع گوناگونی دارند که به منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل یکی از مهم ترین و اولین نکاتی که هنگام خرید ترکمتر باید به آن توجه کنید، کاربرد و موارد استفاده آن است. هم چنین بهتر است در زمان خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت به استفاده از تکنولوژی‌ های نوین و استانداردهای بین المللی در ساخت آن ها توجه لازم را داشته باشید. 

 

هم چنین مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید این ابزارها نیز در کیفیت و قیمت آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید ترکمتر باکیفیت در نظر داشته باشید، برند و شرکت سازنده آن است.  به طور کلی در هنگام خرید ترکمتر به مواردی همچون داشتن گارانتی، نوع طراحی و ساخت، میزان دقت ترکمتر، وجود درجه بندی روی آن، خوش دستی و سهولت کار با آن توجه کنید. هم چنین بهتر است کیفیت را بر قیمت ارجح بدانید و به دنبال مدل های بی کیفیت و ارزان نباشید. 

 

به منظور خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت شما می توانید به فروشگاه ابزار مال مراجعه کرده و ضمن برخورداری از خدمات مشاوره ای برای خرید بهترین ترکمترهای موجود در بازار، خریدی آسان، باکیفیت و مقرون به صرفه را تجربه کنید. 

 

سخن پایانی 

در این مقاله برای خرید ترکمتر با بهترین قیمت و کیفیت نکات مهمی ارائه شد از جمله این که ترکمتر چه کاربردی دارد و بیشتر در چه صنایعی مورد استفاده قرار می گیرد؛ هم چنین گفتیم که برای یک خرید مناسب حتماً باید با انواع ترکمتر آشنایی کلی داشت زیرا هر یک از این انواع می توانند برای استفاده در یک بخش خاص کارایی بیشتری داشته باشند؛ بنابراین شما با برخورداری از اطلاعات کلی درباره انواع این ابزار می توانید با خیال راحت، مدلی را انتخاب کنید که برای شما بهترین کاربرد را دارد.

 

 برای خرید مطمئن ترکمتر، می تواند به فروشگاه ابزار مال مراجعه کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024