مدرس هاروارد مدعی ارتباط با فرازمینی‌ها شد



اخبار,اخبار علمی,ارتباط فرازمینی‌ها
یکی از اساتید دانشگاه هاروارد مدعی شد جسم عجیبی که در منظومه شمسی مشاهده می‌شود توسط موجودات فرازمینی ساخته شده است.

به گزارش آنا، اخیراً یکی از اساتید دانشگاه هاروارد ادعا کرده است نشانه‌هایی از حیات موجودات زنده را در خارج از کره زمین پیدا کرده و توانسته‌ است با موجودات زنده ارتباط بگیرد.

 

این استاد دانشگاه هاروارد که آوی لوئب نام دارد معتقد است سیارک دنباله‌دار اوموآموا(Oumuamua) که در حال عبور از منظومه شمسی است توسط موجودات هوشمند فرازمینی ساخته شده و آن‌ها این جسم را برای ارتباط با انسان‌ها طراحی کردند. لوئب در مقاله خود در ارتباط با سیارک دنباله‌دار اوموآموا نوشت: «هنوز اطلاعاتی از سازندگان این سیارک در دست نداریم ولی نحوه طراحی آن نشان می‌دهد فرازمینی‌ها هدف مشخصی را از ساخت این سیارک دنبال می‌کردند.»

 

سیارک دنباله‌دار اوموآموا اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی رویت شد و دانشمندان پس از بررسی این شی عجیب طول آن را ۲۷۴ متر اعلام کردند. اوموآموا اکنون با سرعت ۳۱۵ هزار و ۴۳۰ کیلومتر بر ساعت در منظومه شمسی در حال حرکت است. بررسی‌ها نشان می‌دهد ویژگی‌های ظاهری این سیارک با سایر اجرام آسمانی که تاکنون در کیهان دیده شده است تفاوت زیادی دارد.

 

برخی از مدیران سازمان تحقیقات فضایی ناسا نسبت به اظهارات آوی لوئب واکنش نشان داده و گفتند اگرچه سیارک اوموآموا ویژگی‌های عجیبی دارد ولی نمی‌توان آن را کاملاً مرتبط با موجودات فرازمینی دانست و احتمالاً این سیارک نیز همانند سایر سیارک‌ها در اثر هزاران سال حرکت در فضای بیکران کیهان دچار فرسایش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------