تصویر سکه‌ای متعلق به موجودات فضایی! | پیدا شدن یک هوبو نیکل با طرحی عجیب



سکه موجودات فضایی،اخبار علمی،خبرهای علمی
یک سکه منحصر به‌فرد که توسط مردی در ایالات متحده پیدا شده که به دلیل طرح‌های جالب خود سر و صدای زیادی در اینترنت ایجاد کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، جردن که اهل میشیگان است، تصویری از این سکه را در شبکه اجتماعی «ردیت» منتشر کرد و در آن سر بیگانه‌ای را نشان داد که بر روی سکه ضرب شده است.

 

او گفت که در حال بررسی آن برای محتوای نقره بالا بوده است. با این حال، سکه نظر او را جلب کرد و تصمیم گرفت این عکس را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند تا بیشتر در مورد آن بداند.

 

او به نیوزویک گفت: «چک کردن سکه‌ها یکی از سرگرمی‌های من است که دوست دارم در اوقات فراغت انجام دهم. در یکی از بسته‌ها (رول‌ها)، با یک سکه عجیب و غریب که مجسمه نیم‌تنه یک موجود فرازمینی را نشان می‌داد، مواجه شدم که من را شگفت‌زده کرد. این در تضاد کامل با مجسمه نیم‌تنه جرج واشنگتن روی سکه‌های دیگر بود.»

 

تصویر سکه‌ای متعلق به موجودات فضایی! | پیدا شدن یک هوبو نیکل با طرحی عجیب

 

جردن ادامه داد: «با این حال، زمانی که او آن را به یک مغازه خرید و فروش محلی برد، معلوم شد که یک «هوبو نیکل» است. او به من اطمینان داد که بانک مرکزی توسط بیگانگان اداره نمی‌شود و این سکه آنقدرها هم کمیاب نیست. او آن را به عنوان یک هوبو نیکل شناسایی کرد که برای کلکسیونرها حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار ارزش دارد.»

 

هوبو نیکل‌ها توسط افراد بی‌خانمانی که تعدادی طرح روی سکه‌ها حک می‌کردند ساخته شد و در قرن بیستم بسیار محبوب بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------