نسل آینده آمبولانس‌ها +عکس



نسل آینده آمبولانس‌ها +عکس

آمبولانس و خودروهای آتش نشانی از جمله خودروهایی هستند که باید منحصر به فرد باشند و بتوانند کارهایی را انجام دهند که دیگر خودرو نمی توانند آن را انجام دهنذ، این خودروها معمولا دارای ویژگی های خاص هستند.

تا به حال خودروهای امدادی از میان خودروهای عادی انتخاب می شدند ولی تغییراتی در ان ها اعمال می شد. این خودروها با اینکه دچار تغییر می شوند اما بازهم نمی تواننند کارهای خاص و شگفت انگیزی را انجام دهند از این رو طراحان به این فکر افتاده اند تا بنیان خودروهای امدادی را تغییر دهند.

"توماس سیمک" به تازگی یک ایده جالب برای آمبولانس ها ارائه کرده است که می تواند قدرت نیروهای امدادی را افزایش دهد و همچنین به آن ها کمک می کند تا بتوانند در شرایط سخت بهترین امداد را برسانند.

این خودرو از جنس پلی کربونات ساخته شده است و توانایی آن را دارد تا از سخت ترین مسیرها نیز عبور کند زیرا چرخ های بزرگ به همراه نیروی محرکه قوی اش،‌این آمبولانس را به هیولایی برای جاده های سخت تبدیل کرده است.

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

جنس بدنه این خودرو باعث می شود تا مستحکم و در عین حال سبک باشد. این خودرو با توجه به قدرتی که دارد می تواند در شرایطی که حتی هلی کوپتر امداد هم نمی تواند کاری انجام دهد وارد میدان شده و مصدومین را نجات دهد. تمامی وسایل پزشکی و حتی یک اتاق عمل کامل نیز می تواند درون این خودرو جا بگیرد.

این خودرو تا به حال در جشنواره های فراوانی شرکت کرده است که در برخی از آن ها توانسته است عنوان بهترین خودروی امدادی را به خود اختصاص دهد. این طرح آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت.

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

 

نسل آینده آمبولانس‌ها

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------