"جابز " باهوش ترین فرد دنیای فناوری شد



 

 

باهوش ترین فرد د نیا

 

 

نشریه Fortune در آخرین شماره خود لیست ۵۰ نفر از باهوش ترین افراد در دنیای فناوری را منتشر كرد و "استیو جابز " مدیرعامل اپل را به عنوان باهوش ترین شخص در صنعت جهانی فناوری ارتباطات و اطلاعات برگزید.

پس از "استیو جابز " به عنوان باهوش ترین مرد دنیای فناوری، "جانی ایو " مدیر مركز طراحی شركت اپل در بخش برترین طراحان عنوان نخست را از آن خود كرد و به عنوان دومین فرد باهوش در دنیای فناوری برگزیده شد.

جابز در دهه ۱۹۹۰ با بازگشت به اپل موفق شد این شركت نیمه ورشكسته را با معرفی محصولاتی مانند iMac و iPod به یكی از بزرگترین شركت های فناوری تبدیل كند.

وی سپس پا به عرصه تلفن های همراه گذاشت و با عرضه گوشی هوشمند آیفون توانست بزرگترین تحول را در این بازار به وجود آورد. آخرین اقدام قابل تحسین او تولید رایانه لوحی iPad محسوب می شود.

نشریه Fortune در مورد "استیو جابز " نوشت: وی یك شخص رویایی، یك مدیر ریز بین و یك فرد نمایش دهنده ماهر است كه موفق شده تمام محصولات خود را به بهترین شكل و با بیشترین محبوبیت در اختیار مردم بگذارد.

از دیگر افراد باهوشی كه نام آن ها در این لیست به چشم می خورد می توان به "جف بیزوس " از شركت آمازون و "ریچارد راسنبلات " از شركت Demand Media اشاره كرد.

جابز طی دو سال گذشته در "كنگره جهانی تلفن همراه " موفق شد عنوان مرد نخست صنعت دستگاه های الكترونیكی شخصی موبایلی را از آن خود كند.

نشریه Fortune نیز در دسامبر گذشته او را به عنوان "مدیرعامل برتر یك دهه گذشته " معرفی كرد...../تحلیل:فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------