حشرات مکانیکی +عکس



افراد زیادی بوده اند که تا به حال با استفاده از قطعات مکانیکی مجسمه های زیبا خلق کرده اند و هر بار نیز در کارشان خلاقیت های جدیدی را نشان داده اند

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "جی ام گرشنسون" یک جواهرفروش اهل شیکاگو است که این روزها البته بیشتر به ساخت مجسمه های مکانیکی خاص خودش مشغول است.

او که علاقه خاصی به قطعات مکانیکی مختلف دارد گفته است که از بچگی عادت به باز کردن تمام وسایل مکانیکی داشته است و غالبا بسیاری از آن ها را نیز خراب کرده است.

البته چندی پیش تصمیم گرفت بار دیگر این عادت خود را تکرار کند و البته این بار مقداری خلاقیت نیز چاشنی آن کرده است. او ساعت های بلااستفاده ای را از نقاط مختلف دنیا جمع کرد و هنر خودش را آغاز کرد.

او با توجه به علاقه قبلی اش تمام ساعت ها را از یکدیگر جدا کرد و با استفاده از اجزا و قطعات داخل آن ها مجسمه بسیاری از حشرات را بازسازی کرده است.

او این مجسمه هایش را برای نمایش در مغازه گذاشته است و با توحه به گفته خودش تا به حال افراد زیادی برای خرید آن ها مراجعه کرده اند. همچنین او قصد دارد تا بسیاری از حشرات دنیا را اینگونه بازسازی کند./باشگاه خبرنگاران

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

حشرات مکانیکی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------