بهترین سایت برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی



پروژه های برنامه نویسی,بهترین سایت برای انجام پروژه های برنامه نویسی

پروژه های برنامه نویسی

 

اگر امروز از شما سوال شود که هم اکنون در حال چه کاری هستید، اغلب به کاری مشغول هستید که به نحوی با نرم افزارهای کامپیوتری یا اپلیکیشن های تلفن همراه در ارتباط است و این امر، اهمیت ساخت و توسعه نرم افزار و اپلیکیشن در دنیا را نشان می‌دهد.

 

از این رو، بسیاری از کسب و کارها در ایران، علاوه طراحی سایت، به ساخت نرم افزار، مخصوصا اپلیکیشن های اندروید و ios که روزانه میلیون ها نفر از آن ها استفاده می‌کنند، روی آورده اند. ساخت نرم افزارهای مهندسی،  CRM، محاسباتی و حسابداری، اپلیکیشن‌های سفارش غذا، تاکسی، مسیریاب، خرید بلیت، فروشگاهی، خدمات بانکی، بازی، پیامرسان، شبکه های اجتماعی، پخش کننده فیلم و موسیقی و... از این دسته هستند.

 

چه برنامه نویس هستید و چه به دنبال سفارش پروژه برنامه نویسی یا سفارش ساخت اپلیکیشن هستید، در ابتدا بهتر است محبوب ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی را بشناسید تا در ادامه، سایتی را برای سفارش یا انجام پروژه های برنامه نویسی به شما معرفی کنیم. 

 

معرفی زبان های برنامه نویسی محبوب

جاوا (Java)

یکی از معروف ترین زبان ها در برنامه نویسی، جاواست. جاوا یک زبان برنامه نویسی منبع باز (Open-source) و مستقل از پلتفرم است بدین معنا که در سیستم‌های مختلف از گوشی تلفن همراه گرفته تا سرور‌ها و حتی ابرکامپیوترها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این زبان به دلیل سازگاری بسیار بالا غالبا در موقعیت های متعددی به کار می رود.

 

جاوا به مانند اغلب زبا‌‌ن‌های برنامه نویسی وب دارای خاصیت شی گرا بوده و تعداد قابل توجهی از فریم ورک ها و کتابخانه های آن جز کاملترین مجموعه های نرم افزاری هستند، که این خود به تنهایی ایجاد پروژه های ساده تا بسیار پیچیده را تسهیل می نماید. هر برنامه ای که در جاوا نوشته می شود در هر شکلی قابل گسترش است. این زبان جامعه برنامه نویسی (community) بزرگی دارد و یکی از بزرگترین زبان‌های دنیای برنامه نویسی است.

 

جاوا اسکریپت (JavaScript)

بر عکس نامی که بر آن گذاشته اند، این زبان پویا، متنی و شی گرا ارتباطی با زبان جاوا ندارد. نام جاوا اسکریپت به دلیل محبوبیت جاوا برگزیده شد. چرا که در میان مردم طرفداران زیادی داشت. امروزه تقریباً همه وب سایت‌های مشهور و پر کاربرد از جاوا اسکریپت به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد و همه کاره برای تولید پروژه های متنوع، سفارش ساخت اپلیکیشن و انجام پروژه برنامه نویسی مشتریان خود استفاده می کنند. جاوا اسکریپت دارای فریم‌ورک‌ها و کتابخانه های گسترده ای است.

 

نگارش جاوا اسکریپت به صورت پویا است. مهمترین قابلیت آن تبدیل برنامه های نوشته شده به صورت شی گرا به ماژول های پردازه ای یا کاربردی است که سبب شده است به عنوان یک زبان برنامه نویسی بسیار متنوع شناخته شود. به طور کلی، جاوا اسکریپت به ایجاد اینترنت مدرن کمک کرده است و امروزه بخشی مهم و جدا نشدنی از کسب و کار های وب به حساب می آید. بر روی این زبان فریم‌ورک‌های مختلفی نوشته شده است که از این میان می‌توان به انگولار(angular)، ری اکت(react js) ، ویوو(vue) و کتابخانه معروف جی کوئری(jquery) اشاره کرد.

 

پروژه های برنامه نویسی,بهترین سایت برای انجام پروژه های برنامه نویسی

برنامه نویسی

 

زبان PHP

زبانHypertext Pre processor ، که به طور اختصار PHP شناخته می شود، یک زبان برنامه نویسی مبتنی بر زبان های C و Perl است. این زبان اغلب برای برنامه نویسی زیر ساخت های وب سایت های پویا و برنامه های کاربردی تحت وب به صورت گسترده به کار می رود. زبان PHP می‌تواند در HTML  ادغام شود. Php از زبان‌های محبوبی است که از اولین زبان هایی است که یک برنامه نویس علاقه مند می‌آموزد. از مهم ترین مزایای آن پشتیبانی گسترده از انواع بانک های اطلاعاتی و پروتکل اینترنت می باشد. زبان PHP از زمان ایجاد تاکنون بارها  بروزرسانی شده است.  این زبان دارای مجوز Open-source بوده و به شکل رایگان در دسترس قرار دارد.

 

این واقعیت که بسیاری از وب سایت های بزرگ هنوز هم از PHP استفاده می کنند، دلیلی محکم بر اثبات محبوبیت آن است.

 

از فریم ورک‌های معروفی که با این زبان نوشته شده‌اند می‌توان به سیمفنی ، لاراول و کد ایگناتر اشاره کرد.

 

پایتون Python

پایتون به عنوان یک زبان برنامه نویسی سطح بالا شناخته می‌شود و در عین حال یکی از پر درخواست ترین زبان‌ها در پروژه های برنامه نویسی است از کدهای کامپکت و در عین حال ساده برای استخراج کد استفاده می‌کند. پایتون دارای نگارش آسانی است، زیرا نیازی به جدا کردن کدها و عبارات با کاراکترهای خاص نیست.

 

به همین دلیل است که این زبان برای یادگیری و استفاده بسیار لذت بخش بوده و برای برنامه نویسی شی گرا و کاربردی از آن استفاده می شود. پایتون زبانی پویا است و به همین دلیل اغلب به عنوان یک زبان مبتنی بر اسکریپت در دسترس متخصصان است. پایتون توسط یک جامعه فعال و بنیاد نرم افزاری - غیرانتفاعی پایتون پشتیبانی و به روز رسانی می شود. این زبان بصورت آزاد در دسترس بوده و در اکثر سیستم عامل های فعلی قابل استفاده است.

 

پروژه های برنامه نویسی,بهترین سایت برای انجام پروژه های برنامه نویسی

انجام پروژه های برنامه نویسی

 

زبان C++

زبان C++ مبتنی بر C  طراحی و پیاده سازی شده است و تفاوت آن با زبان C در استفاده از مفهموم شی گرایی است. امروزه زبان C++ هنوز هم بسیار یکی از محبوب ترین ابزار های متخصصان و یکی از زبان های برنامه‌نویسی با استاندارد ISO (سازمان بین المللی استاندارد) است. C++ در رده زبان های ماشین گرا، کارآمد، بسیار انتزاعی و پیچیده در نظر گرفته می شود. این زبان برای کارهای نزدیک به سخت‌افزار و عمل‌کرد بالا زبان کاریی است. یادگیری زبان سی سخت است و اساس زبان بر استفاده از حدود 60 کلمه کلیدی بنیان گذاشته شده است. این زبان از طریق کتابخانه استاندارد خود پیچیده تر و جامع تر می شود.

 

بزرگترین نقاط قوت C++ امکان طراحی ترکیبات متنوع و برنامه نویسی مؤثر برای دستگاه های مختلف است. است که این قابلیت اجازه می دهد تا فرآیندهای بسیار پیچیده در توابع پایه ادغام شوند. در نتیجه، برنامه نویسان C++  می توانند با اتکا به اساس زبان و کتابخانه استاندارد، در وقت طراحی صرفه جویی کنند.

 

زبان C#

زبان برنامه نویسی نسبتاً جدیدC #  در سال 2001 منتشر شد و امروزه و در ایران برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی، به عنوان یک زبان عمومی در نظر گرفته می شود. با این حال، به طور ویژه به وسیله شرکت مایکروسافت برای ساختار .NET ساخته شده است. به این زبان محبوب، گاهی ویژوال سی شار نیز گفته می شود،. از نظر مفهومی و بیشتر از جنبه پیاده سازی، این زبان در بین دیگران به Java و C++ وابسته است، اما در عین حال مدل شیء گرا را که شامل اطلاعات مربوط به کلاس ها، اشیاء و روش ها گسترش می دهد. 

 

به عنوان یک زبان برنامه نویسی وب و شی گرا، C#  بهترین عملکرد را ارائه می دهد. بسیاری از برنامه نویسان امروزه برای توسعه سیستم های تحت ویندوز یا بازی های ویدیویی ویژه  Xbox و مانند آن ها به C# تکیه می کنند. C# به طور عمده به عنوان یک زبان برنامه نویسی وب برای API ها و برنامه های مختلف وب مورد استفاده قرار می گیرد.

 

زبان پرل (Perl) 

یکی دیگر از زبان های معروف و کلیدی در پروژه های برنامه نویسی، زبان برنامه نویسی پرل است که در سال 1987 منتشر گردید و یک مرجع الهام بخش تفسیر شده و یک زبان برنامه نویسی پایه برای زبان هایی مانندPHP ، جاوا اسکریپت ، Ruby  و Python بوده است. برنامه نویسان در درجه اول از زبان های برنامه نویسی در خانواده C  استفاده می کردند. این زبان اساساً مستقل از پلتفرم ها است و در ابتدا برای مدیریت شبکه و سیستم‌ها طراحی شده است. از آن زمان،Perl  خود را به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی برای نرم افزارهای وب، امور مالی و کسب و کارها نشان داده است.

 

برنامه نویسانی که از زبان Perl استفاده می کنند از سطح بالایی از آزادی عمل و ارائه راه حل برای هر مسئله ای به طور کارآمد بهره مند می شوند. به عنوان مثال، می توان متن ها را با عباراتی مرتب شده تغییر داد. علاوه بر این، تعداد زیادی ماژول برای کار با  Perl وجود دارد که می توانند از بخش CPAN کتابخانه Perl بازیابی شوند. زبان Perl نقش مهمی در گسترش شبکه جهانی وب ایفا می کند. این زبان های برنامه نویسی وب توسط محبوب ترین وب سایت ها استفاده می شوند. 

 

کارلنسر؛ پلتفرمی برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی

 

پروژه های برنامه نویسی,بهترین سایت برای انجام پروژه های برنامه نویسی

بهترین سایت برای انجام پروژه های برنامه نویسی

 

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال سفارش ساخت و طراحی نرم افزار یا اپلیکیشن هستید، و یا یک برنامه نویس هستید که مایل هستید با انجام پروژه، به صورت فریلنسر، به طریق دورکاری اینترنتی (مخصوصا در شرایط کرونا)، کسب درآمد داشته باشید، می‌توانید پلتفرم کارلنسر را تجربه کنید.

 

کارفرماها می‌توانند در این سایت، پروژه خود را به صورت رایگان، ثبت کنند تا برنامه نویس هایی که مایل به انجام آن هستند، با ارسال توضیحات و مبلغ پیشنهادی، به کارفرما پیشنهاد دهند. کارفرما پس از بررسی پیشنهادها، نمونه کارها و رزومه ی افراد، می‌تواند فریلنسر یا برنامه نویس را استخدام و انجام پروژه را به او بسپارند. همچنین در مراحل انجام پروژه (قبل از شروع و تا پایان)، فریلنسرها قادر به چت کردن با کارفرماها در داخل سایت کارلنسر هستند. لازم به ذکر است که 2% از مبلغ پروژه، پس از انجام پروژه، به حساب کارفرما (جهت استفاده در پروژه های آتی) بازمی‌گردد.

 

فریلنسرهای برنامه نویس در هر ماه، قادر به ارسال چند پیشنهاد رایگان روی پروژه ها هستند. و در صورت تمایل می‌توانند پیشنهادهای اضافی با هزینه پایین را خریداری کنند.

 

روند پرداخت به برنامه نویس چگونه انجام می‌شود؟

پس از بررسی پیشنهادها و استخدام برنامه نویس مورد نظر توسط کارفرما، مبلغ توافقی توسط کارفرما پرداخت می‌شود، ولی سایت به عنوان یک واسط امن، مبلغ را نزد خود نگه می‌دارد و پس از انجام و تحویل پروژه توسط برنامه نویس، و تایید رضایت کامل کارفرما، پس از کسر کمیسیون، به حساب برنامه نویس پرداخت می‌کند.

 

بدین ترتیب هم برنامه نویس از واریز وجه توسط کارفرما اطمینان دارد و هم کارفرما از تحویل پروژه، اطمینان دارد. در صورت هرگونه اختلاف (تاخیر انجام کار، کیفیت کار انجامی و...) هم بخش داوری کارلنسر ورود کرده و مشکل را حل می‌کند و در صورت نیاز، تمام یا بخشی از مبلغ را به طرفین بازمی‌گرداند.

 

اگر کارفرما یا فریلنسر هستید، تجربه خود را در رابطه با کارلنسر با ما در میان بگذارید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024