پرده برقی هوشمند: راحتی و امنیت را به خانه خود بیاورید



پرده ها یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون داخلی هستند. آنها علاوه بر زیبایی، نقش مهمی در کنترل نور، گرما و سرمای خانه نیز ایفا می کنند. با پیشرفت فناوری، پرده های هوشمند نیز به بازار آمدند. پرده های هوشمند با استفاده از فناوری های هوشمند، امکان کنترل راحت تر و خودکار پرده ها را فراهم می کنند.

 

پرده برقی هوشمند

 

مزایای پرده های هوشمند

کاهش مصرف انرژی : برای بسیاری از خانه‌های قدیمی که با سیستم گرمایشی بخاری کار می‌کنند، استفاده از این پرده را توصیه می‌کنیم. همچنین اگر در ساختمان مورد نظر پنجر‌های قدیمی نصب است و از پنجره‌های دوجداره و سه جداره خبری نیست، می‌توانید از این مدل پرده برقی استفاده کنید. در این شرایط گرما به بیرون از خانه هدایت نمی‌شود و یا حتی در فصل تابستان در صورت استفاده از کولر و اسپیلت سرما به بیرون نمی‌رود و محیط زودتر خنک می‌شود. اما شما می‌توانید در زیر کار پرده پارچه‌ای ضخیم را در صورت تمایل استفاده کنید.

 

امکان باز و بسته کردن پرده با گوشی: بله درست شنیده‌اید!! شما می‌توانید هنگامی که در منزل حضور ندارید، با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی گوشی شما نصب می‌شود و با چند ضربه بر روی گوشی پرده را باز و بسته کنید. به طور مثال شما سر کار هستید و در هنگام ظهر که آفتاب بسیار سوزان است و ممکن است به گل‌ها آسیب برساند، می‌توانید پرده را به طور کامل ببندید و یا در هنگام صبح باز و بسته کنید. در صورتی که مسافرت هستید و تمایل دارید در ساعاتی خاص به گل‌های کنار پنجره نور برسد، می‌توانید از راه دور این فرآیند را کنترل کنید.

 

استفاده آسان: پرده‌های پارچه‌ای مشکلاتی را در هنگام نصب و باز کردن مجدد برای شست و شو ایجاد می‌کنند. به طور مثال اگر شما فردی سالخورده باشید برایتان سخت است که خودتان پرده‌ها از پنجره باز کنید و بشویید. با پرده برقی هوشمند این کار میسر می‌شود. متریال به کار رفته در ساخت پرده‌های هوشمند به گونه‌ای است که گرد و خاک را جذب نمی‌نماید و یا درصد جذب آن بسیار پایین است و با دستمال ساده خشک و یا کشیدن جارو برقی یا بخارشوی به راحتی تمیز می‌شوند. هر فردی در هر سن و سالی می‌تواند این مدل پرده‌ها را تمیز کند و امکان جابه جایی مکرر فراهم نمی‌باشد. همین ویژگی یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر پرده هوشمند برقی به شمار می‌رود.

 

دوام و استحکام بالا : خیالتان کاملاً جمع باشد!! شما می‌توانید تا سالیان سال از این مدل پرده برقی هوشمند استفاده کنید. مدل‌های بسیار قدیمی که فلزی ساده بود پس از چندین سال بر اثر تابش نور خورشید تغییر رنگ می‌داد و مدل‌های سفید آن به رنگ زرد تبدیل می‌شد. تغییر رنگ بر اثر نور خورشید در کلیه مدل‌ها از پارچه‌ای گرفته تا فلزی کاملاً مرسوم و رایج بود. ولی در این مدل پرده‌ها به سبب متریال با کیفیتی که در ساخت آن استفاده می‌شود، امکان تغییر رنگ و از ریخت افتادگی وجود ندارد. محصولات معمولاً با ضمانت نامه کیفی معتبر به مشتریال عرضه می‌گردد.

 

شما می توانید برای خرید پرده برقی وارد این لینک شوید: jahansmart.com

 

کنترل از راه دور با ریموت کنترل

ساده ترین راه برای کنترل پرده های هوشمند، استفاده از ریموت کنترل است. ریموت کنترل پرده های هوشمند معمولاً دارای دکمه های باز، بسته، توقف و تنظیم میزان باز بودن پرده است.

 

کنترل از راه دور با تلفن همراه

یکی دیگر از راه های کنترل پرده های هوشمند، استفاده از تلفن همراه است. برای این کار، باید اپلیکیشن مخصوص پرده های هوشمند را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید پرده ها را باز و بسته کنید.

 

مزایای پرده های هوشمند

 

پرده برقی هوشمند چگونه کار می کند؟

پاسخ: پرده برقی هوشمند از دو بخش اصلی تشکیل شده اند: موتور پرده و کنترلر پرده. موتور پرده وظیفه باز و بسته کردن پرده را بر عهده دارد. کنترلر پرده نیز وظیفه دریافت دستورات از کاربر و ارسال آنها به موتور پرده را بر عهده دارد.

 

موتورهای پرده هوشمند در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از موتورها برای پرده های رولی، برخی برای پرده های زبرا و برخی دیگر برای پرده های لوردراپه مناسب هستند.

کنترلرهای پرده هوشمند نیز در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از کنترلرها به صورت ریموت کنترل هستند. برخی دیگر به صورت اپلیکیشن موبایل هستند. برخی دیگر نیز به صورت کلید لمسی هستند.

 

پرده برقی هوشمند را چگونه نصب کنیم؟

پاسخ: نصب پرده برقی هوشمند نسبتاً آسان است. در اکثر موارد، نصب پرده برقی هوشمند تنها چند ساعت زمان می برد. برای نصب پرده برقی هوشمند، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. اندازه پرده را اندازه بگیرید و پرده را برش دهید.
  2. محل نصب پرده را مشخص کنید.
  3. موتور پرده را به محل نصب پرده وصل کنید.
  4. کنترلر پرده را به موتور پرده وصل کنید.
  5. برق را به موتور پرده وصل کنید.

 

پرده برقی هوشمند را چگونه نصب کنیم

 

پرده‌های برقی هوشمند در آینده

پرده‌های برقی هوشمند یکی از تکنولوژی‌های نوظهور در حوزه دکوراسیون داخلی هستند که به سرعت در حال گسترش هستند. این پرده‌ها با مزایای متعددی که دارند، می‌توانند به یکی از عناصر اصلی در خانه‌های هوشمند تبدیل شوند.

 

در آینده، انتظار می‌رود که پرده‌های برقی هوشمند امکانات و قابلیت‌های بیشتری را ارائه دهند. به‌عنوان‌مثال، ممکن است شاهد پرده‌های برقی هوشمندی باشیم که قابلیت تشخیص چهره افراد را داشته باشند و بر اساس هویت افراد، ارتفاع و جلوه پرده را تنظیم کنند. همچنین، ممکن است شاهد پرده‌های برقی هوشمندی باشیم که قابلیت اتصال به سیستم‌های تهویه مطبوع را داشته باشند و به‌صورت خودکار با توجه به دمای محیط، ارتفاع و جلوه پرده را تنظیم کنند.

 

جمع بندی

پرده های هوشمند یکی از محصولات جدید و نوآورانه هستند که می توانند زندگی شما را راحت تر، ایمن تر و زیباتر کنند. اگر به دنبال یک محصول هوشمند و کاربردی برای خانه خود هستید، پرده های هوشمند می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.برای خرید پرده برقی هوشمند می توانید به وبسایت جهان اسمارت مراجعه نمایید.

 

 



چند دقیقه با دانستنی ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024