روز در این جزیره بی‌پایان است!



به مناطق بالای دایره قطب شمال در نروژ سفر کنید و خودتان شب‌هایی را ببینید که نور خورشید به طرز شگفت انگیزی محیط را روشن کرده است. 

به  گزارش خبرآنلاین؛  اگر از شب‌های سرد تابستانی در شمال نمی‌ترسید، می‌توانید نیمه شب شنا کنید یا در طبیعت چادر بزنید. بسیاری از مناظر و فعالیت‌ها در طول روزهای بی‌پایان در این منطقه برقرار است؛ بنابراین می‌توانید نیمه‌شب گلف، دوچرخه‌سواری، پارو زدن در رودخانه، یا کایاک سواری در دریا را تجربه کنید و یا شاید فقط یک نقطه آرام برای ماهیگیری پیدا کنید.

 

اگر به جزایر سوالبارد در قطب شمال سفر کنید، خورشید از آوریل تا اواخر آگوست می‌ماند. در اینجا، می‌توانید نیمه‌شب پیاده‌روی کنید یا آسمان قرمز رنگ را از سورتمه سگ در حال حرکت در آب و هوا و طبیعت منحصربه‌فرد نزدیک قطب شمال تماشا کنید.

 

روز بی‌پایان  ,اخبار علمی ,خبرهای علمی

کجا می توان خورشید نیمه شب را پیدا کرد

در طول ماه های تابستان، می توانید تا ۲۴ ساعت نور خورشید را در بالای دایره قطب شمال تجربه کنید، که به معنای زمان بیشتری برای لذت بردن از مناظر و اکتشافات جدید است؛ ۶ منطقه در این شمالی‌ترین قسمت کره زمین بهترین مکان‌ها برای پیدا کردن خورشید نیمه‌شب است.

 

هلگلند

جنوبی ترین قسمت شمال نروژ هلگلند نام دارد و درست در زیر دایره قطب شمال قرار دارد. کل منطقه یک گوهر کشف نشده است.

 

بودو و سالتن

مسیر ساحلی در سراسر دایره قطب شمال به منطقه Salten و تا Bodø ادامه می یابد. این شهر نه تنها یک مرکز حمل و نقل اصلی است، بلکه بودو به خودی خود مکان جالبی برای کاوش است.

 

Lofoten و Vesterålen

اگر از طریق دریا به شمال غربی سفر کنید، به جزایر Lofoten و Vesterålen خواهید رسید، مناطقی با زیبایی طبیعی برجسته که با قله های سنگی و چشمگیر که از دریا و زمین های هموار ساحلی که گوسفندان در آن می چرند مشخص می شوند.

 

ترومس

شهر پرجنب‌وجوش ترومس در شهرستان ترومس اغلب «پاریس شمال» نامیده می‌شود و به مدت یک ماه تمام شبانه روز آفتاب دارد.

 

فین مارک

این دورترین شمالی است که می توانید در سرزمین اصلی نروژ به آن سمت بروید. آفتاب‌گردان‌های نیمه‌شب معمولاً به سمت دماغه شمالی می‌روند، شمالی‌ترین نقطه‌ای که می‌توانید در اروپا به آنجا بروید.

 

سوالبارد

در نیمه راه بین سرزمین اصلی نروژ و قطب شمال، جزایر سوالبارد را خواهید دید که خرس های قطبی در آن زندگی می کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------