حراج الماس صورتی کمیاب



حراج الماس صورتی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
حراج کریستی روز دوشنبه اعلام کرد که یک الماس صورتی غول پیکر و بسیار کمیاب، در ماه نوامبر در ژنو به حراج گذاشته خواهد شد و می‌تواند تا ۳۵ میلیون دلار فروخته شود.

به گزارش فرارو، به گفته کریستی، این جواهر بیش از ۱۸ قیراط بزرگترین الماس صورتی گلابی شکل با این کیفیت است که تا کنون به حراج گذاشته شده است.

 

این الماس که برای اولین بار در ۸ نوامبر به حراج گذاشته می‌شود، بین ۲۵ تا ۳۵ میلیون دلار ارزش گذاری شده است.

 

الماس بر روی یک حلقه قرار گرفته است که در دو طرف آن یک الماس سفید بزرگ قرار دارد. وزن این الماس دقیقاً ۱۸.۱۸ قیراط است، عددی که به گفته کریستی دارای مفاهیم مثبتی است.

 

آنجلا بیردن، کارشناس کریستی به خبرگزاری فرانسه گفت: وزن دقیق ۱۸.۱۸ قیراط الماس در واقع برای صاحب جدید خوش شانسی می‌آورد.

 

وی افزود: این سنگ زیبایی است، به ندرت می‌توان الماس صورتی روشن با این اندازه پیدا کرد.

 

این بزرگترین الماس گلابی شکل صورتی روشن است که تا به حال به حراج گذاشته شده است، اما الماس‌های کوسنی شکل دیگری نیز فروخته شده است.

 

در سال ۲۰۱۸، کریستی یک الماس خیره کننده ۱۸.۹۶ قیراطی را به قیمت ۴۹.۹ میلیون دلار در آن زمان فروخت که رکورد قیمت برای سنگی به این رنگ بود.

 

این الماس تراش زمرد که حدود یک قرن پیش در آفریقای جنوبی کشف شد، توسط شرکت جواهرات آمریکایی هری وینستون، یکی از زیرمجموعه‌های گروه ساعت سوئیسی سواچ، خریداری شد که بلافاصله نام آن را به Winston Pink Legacy تغییر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------