عروسی به سبک کرونایی در بریتانیا برگزار شد



اخبار,اخبار گوناگون,عروسی به سبک کرونایی در بریتانیا
یک زوج ساکن بریتانیا که نمی‌خواستند شیوع ویروس کرونا اولین روز زندگی مشترک‌شان را به یاد ماندنی نکند، ابتکار جالبی را برای برگزاری این جشن آن هم با حضور فیزیکی مدعوین اما با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به ویروس کرونا انجام دادند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی به نقل از مطبوعات بریتانیا خبر دادند، عروس و داماد در حالی که سوار بر خودروی بازی گلف بودند از میان خودروهای مدعوین که در فاصله‌های مشخصی از یکدیگر در فضای بازی در نزدیک محل اقامت‌شان پارک شده بود، گذشتند و مدعوین نیز بوق‌زنان این واقعه را فرخنده داشتند.

 

در این جشن منحصربه‌فرد از مدعویین با پک‌های بسته‌بندی‌شده‌ی غذایی کاملاً ضدعفونی‌شده که ژل‌های ضدعفونی دست هم در کنار آن به چشم می‌خورد، پذیرایی شد.

 

در این جشن حدوداً چهار ساعته تمامی مدعوین هم به دلخواه خود به شکل الکترونیکی اقدام به سفارش غذا کردند و در طول مراسم تنها برای رفتن به دستشویی از خودروی خود خارج شدند.

 

این جشن با حضور ۲۵۰ میهمان برگزار شد و ۳۰۰ نفر از دوستان عروس و داماد نیز به شکل آنلاین و از طریق فضای مجازی در این جشن حضور پیدا کرده و برای این زوج آرزوی موفقیت کردند.

 

گفتنی است بر اساس دستورالعمل‌های صادر شده در بریتانیا برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا حضور بیش از ۱۵ نفر در جشن‌های عروسی ممنوع است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------