موش ها پس اندازهای مرد کشاورز را خوردند!



موش،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
مرد کشاورز که مقداری پول را برای عمل جراحی خود پس انداز کرده بود هنگام برداشتن آن‎ها با صحنه ای تلخ روبه رو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حمله موش‌ها به پول‌های پس انداز یک کشاورز در هند موجب شوکه شدن این مرد محلی شد. «ریدیا نیاک» مبلغ ۲۰۰ هزار روپیه را پس انداز کرده بود که موش‌ها با جویدن این اسکناس‌ها آن‌ها را نابود کردند. این مبلغ پول‌هایی بود که نیاک آن را با فروختن سبزیجات و همچنین قرض گرفتن از مردم به دست آورده بود. او قصد داشت تمام این پول‌ها را برای عمل جراحی شکم هزینه کند. او این پول‌ها را در داخل کابینت پنهان کرده بود. این اتفاق در روستای آلمیراه در منطقه محبوب نگار واقع در ایالت تلانگانا رخ داد.

 

بنا به گزارش یکی از رسانه‌های محلی هند، موش‌ها از طریق یک سوراخ وارد کابینت شده و بیشتر پول‌ها را جویدند. پول‌های سالم باقیمانده برای نیاک تنها ۵۰۰ روپیه بود.

 

نیاک در این باره به نیوز مینِتس گفت: «این تمام پس اندازم بعد از فروش سبزیجات بود. من این پول‌ها را در یک کیف کتانی گذاشته و داخل کابینت پنهان کرده بودم. برایم شوک برانگیز بود که دیدم از آن همه پول فقط ۵۰۰ روپیه سالم باقی مانده است.»

 

پس از این حادثه نیاک به امید تعویض پول‌های نابودشده با پول‌های نو به بانک مراجعه کرد، اما مقامات بانک درخواست وی را رد کردند. مقامات بانک اعلام کردند که خسارت وارده به پول‌ها زیاد است و به همین دلیل از او خواستند تا با بانک مرکزی تماس بگیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------